  • 21. Data: 2009-07-04 21:11:24
    Temat: Re: Zbigu - "Motocyklem" dookola swiata, czy tak to mialo byc? PR 3 PR[OT]
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Teraz to ta zarowka zniecheca :) Ale mozna zaczac kombinowac...

    Na to sposób się znajdzie,można latać od ósmej rano:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2009-07-05 06:24:17
    Temat: Re: Zbigu - "Motocyklem" dookola swiata, czy tak to mialo byc? PR 3 PR
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 3 Lip, 12:23, Eskimos <e...@t...pl> wrote:

    > mają zapewnione
    > odpowiednie zaplecze

    kiedys w SM byly jakos obok siebie dwie relacje - gosci ktorzy
    "polecieli" KTMami do Afryki, tam im je ukradli, wiec wrocili do
    kraju, zalatwili nowe, znowu polecieli i zrobili wielka wyprawe ach i
    och

    no i relacja kolesia ktory Komarkiem dojechal na Kaukaz, tam go
    pochowal i wracal bodajze autostopem

    ci pierwsi mieli kase
    ten drugi mial jaja

    czasy sie zmieniaja...

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 23. Data: 2009-07-05 12:36:26
    Od: n...@s...com

    On Sat, 4 Jul 2009 23:24:17 -0700 (PDT), scibor1 <s...@e...pl>
    wrote:

    >ci pierwsi mieli kase
    >ten drugi mial jaja
    >
    >czasy sie zmieniaja...

    Jasne, ten na komarku mial CZAS, a wysylajacy do afryki pojazdy
    chcieli pojezdzic po afryce, a nie robic 4+kkm dojazdowki i tracic na
    to 4-5 dni urlopu.
    A ze ich bylo stac ? Trudno ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 24. Data: 2009-07-05 14:56:45
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Monster"
    Na to sposób się znajdzie,można latać od ósmej rano:-P

    Tylko nie mow ze dzis u Ciebie nie padalo :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 25. Data: 2009-07-05 15:25:16
    Od: R_4 <x...@g...com>

    On 5 Lip, 07:24, scibor1 <s...@e...pl> wrote:
    > On 3 Lip, 12:23, Eskimos <e...@t...pl> wrote:
    >

    > ci pierwsi mieli kase
    > ten drugi mial jaja
    >
    > czasy sie zmieniaja...

    Cze
    Trzeba mieć i kasę i jaja teraz, takie czasy teraz. I bez kasy
    zupełnie nigdzie się nie wybijesz, dawniej prędzej mogłoby się to
    zdarzyć ale też nie do końca przecież. Kumpel niedawno pojechał do
    Maroka na kołach i trochę o kosztach wspominał...tu kilka fotek w
    wyprawy http://www.motocykl.cc/reports.php?mode=view&id=45

    pozdr
    R_4
    www.motocykl.cc

  • 26. Data: 2009-07-05 15:35:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "Monster"
    > Na to sposób się znajdzie,można latać od ósmej rano:-P
    >
    > Tylko nie mow ze dzis u Ciebie nie padalo :)

    dzisiaj próbowało podtopić mi garaż:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S