-
X-Received: by 2002:a05:6830:114a:: with SMTP id x10mr919443otq.350.1609877836103;
Tue, 05 Jan 2021 12:17:16 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a05:6830:114a:: with SMTP id x10mr919443otq.350.1609877836103;
Tue, 05 Jan 2021 12:17:16 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!weretis.net!feeder8.news.weretis.ne
t!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!n
ntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Tue, 5 Jan 2021 12:17:15 -0800 (PST)
In-Reply-To: <rt2h33$hbm$1$opajak@news.chmurka.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=89.206.43.230;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 89.206.43.230
References: <rsfqbt$pvd$1$opajak@news.chmurka.net>
<5feb849b$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<rsj3do$8tp$1$Adam@news.chmurka.net>
<5fed270e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<rsrvlp$20dpq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<d...@g...com>
<rst547$227vh$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<8...@g...com>
<rsvsdm$2nhpr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<7...@g...com>
<rt2h33$hbm$1$opajak@news.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Zawracanie gitary
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Tue, 05 Jan 2021 20:17:16 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:45142
[ ukryj nagłówki ]On Tuesday, 5 January 2021 at 21:10:12 UTC+1, Pawel "O'Pajak" wrote:
> W dniu 2021-01-04 o 22:52, Konrad Anikiel pisze:
> > Tak samo jak katastrofa Tu-154 w polskiej.
> To nie była katastrofa z powodu techniki, tylko z powodu wojskowego
> braku zasad wykonywania lotów
Zasada jest prosta i znana od Mieszka I: "Ja jestem tak ważny że nikogo nie muszę
słuchać".
> W cywilnym lotnictwie taki wypadek by się
> nie wydarzył, bo... nawet by nie dostali zgody na start (z takimi
> uprawnieniami i nieprzygotowaniem do lotu). Pilot wojskowy ma wykonać
> rozkaz, cywilny dbać o bezpieczeństwo pasażerów.
A o tych ruskich liderach to ci dbający piloci wiedzieli, czy tylko plotki słyszeli?
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.21 00:38 Marcin Debowski
- 06.01.21 14:05 Konrad Anikiel
- 07.01.21 00:55 Marcin Debowski
- 07.01.21 09:55 Konrad Anikiel
- 07.01.21 14:48 J.F.
- 07.01.21 15:11 J.F.
- 07.01.21 15:20 J.F.
- 07.01.21 16:14 Konrad Anikiel
- 07.01.21 16:42 Konrad Anikiel
- 07.01.21 18:11 Pawel \"O'Pajak\
- 07.01.21 19:29 WM
- 07.01.21 19:38 J.F.
- 07.01.21 20:20 J.F.
- 07.01.21 20:32 J.F.
- 07.01.21 20:46 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenośny zbiornik ciśnieniowy
- Mały kogenerator gazowy
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- Skuteczność cięcia a liczba noży robota
- napoje gazowane
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=