eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
    <4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
    <4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@s...eu>
    In-Reply-To: <g...@s...eu>
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Tue, 15 Feb 2011 20:03:30 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110215-1, 2011-02-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 22
    Message-ID: <4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.53.116
    X-Trace: 1297796607 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2447 83.25.53.116:54869
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350295
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Krawczyk" <a...@a...secretkey.eu> napisał w
    wiadomości news:gwolbdxo9f7o.dlg@secretkey.eu...
    > Dnia Tue, 15 Feb 2011 19:49:47 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):
    >
    >> Stojącą, jechać raczej nie była w stanie przy takim posadowieniu
    >> nadwozia.
    >
    > No ta nie modyfikacja tylko przypadłość techniczna tego zawieszenia,
    > prawdopodobnie model z początku produkcji bez systemu antyopadowego lub z
    > systemem antyopadowym ale zaniedbana (przecieki wewnętrzne) i/lub bardzo
    > długo stojąca. Jest jeszcze opcja że właściciel z premedytacją "rzucił ją
    > na glebę".
    > Po uruchomieniu silnika 10-20sec. i jest w pozycji do jazdy.
    > W położeniu dolny serwis (gleba) da się powoli jechać ale odczucia są jak
    > (przepraszam właścicieli) w Vectrze (w górnym serwisie też się da jechać
    > ale komfort j.w.).

    Chyba nie zajarzyłeś, że przedpiszca twierdził, iż nie da się regulować
    wysokości zawieszenia w tym modelu, a to co napisałeś dokładnie temu
    zaprzecza.
    Czyli generalnie nie polemizujesz ze mną a ja z Tobą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: