  • 11. Data: 2009-11-03 11:21:01
    Temat: Re: Zasmuce tych, co juz kupili...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Yogi(n) napisał(a):

    > Gdyby był troszkę wcześniej, to dostałaby pewnie jeszcze lampę.
    > No i mowa o moich pieniądzach, więc *mnie* zasmuca.
    > Mnie! Dotarło?

    A za ile kupiłeś? A za ile jest teraz kiedy niby jest casch-back?

    j.

  • 12. Data: 2009-11-03 11:31:32
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>

    > A za ile kupiłeś? A za ile jest teraz kiedy niby jest casch-back?
    Dostałby 210zł zwrotu, a jakby kupił jeszcze lampę to dostałby 425zł zwrotu. Czy
    to takie dziwne, że cieszyłby się gdyby np. lampę za 1800zł mógł kupić za
    niecałe 1400zł? Wtedy by kupił, a tak musi się męczyć z wbudowaną, bo 1800zł już
    nie zdoła póki co wysupłać. Dziwie się, że ludzie się dziwią ;-)

  • 13. Data: 2009-11-03 11:40:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gebi napisał(a):

> [...]
    > 1800zł mógł kupić za niecałe 1400zł? Wtedy by kupił, a tak musi się
    > męczyć z wbudowaną, bo 1800zł już nie zdoła póki co wysupłać. Dziwie

    Nie to mam na myśli. Zauważyłem, że ludzie na forum narzekają, że w
    euro-rtv-agd cena wzrosła w stosunku do tego ile kosztował wcześniej.
    Więc zapytałem za ile kupił bo ciekawy jestem czy wszędzie ceny na
    sprzęt P urosły bo w końcu skądś się pieniądze na zwrot muszą wziąc ;)

    j.

  • 14. Data: 2009-11-03 12:11:26
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>

> [...]
    > Więc zapytałem za ile kupił bo ciekawy jestem czy wszędzie ceny na
    > sprzęt P urosły bo w końcu skądś się pieniądze na zwrot muszą wziąc ;)
    EuroRTVAgd wystartowało z bardzo dobrą ceną na K-x-a (2199zł) bo inne oferty na
    Skąpcu oscylowały wokół 2300zł więc pewnie jak im zeszły pierwsze egzemplarze to
    stwierdzili, że zbyt tanio sprzedają. A pieniądze oczywiście wezmą się ze
    zwiększonego obrotu bo nie wystarczy kupić K-x-a z kitem żeby się na zwrot kasy
    załapać. Najwięcej mogą zaoszczędzić Ci którzy mieli kupić K-7 + DA* 16-50mm/2.8
    + DA* 50-135mm/2.8 :-)))

  • 15. Data: 2009-11-03 12:13:03
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "gebi" napisał
    > Skąpcu oscylowały wokół 2300zł więc pewnie jak im zeszły pierwsze egzemplarze
    > to stwierdzili, że zbyt tanio sprzedają.
    No i zapomniałem zapisać (co już się przewijało w którymś wątku), że cena
    wróciła do 2199zł.

  • 16. Data: 2009-11-03 12:26:31
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Dziękuję za dobrą radę, z pewnościa przekażę. Czy Ty umiesz czytać ze
    > zrozumieniem? To był prezent, czyli ja płaciłem, ona dostała. W ciągu roku
    > wydałem na sprzęt fotograficzny może ze 4 kafle, z czego 3,5 na tydzień
    > przed ogłoszeniem cash-backu. Gdyby był troszkę wcześniej, to dostałaby
    > pewnie jeszcze lampę. No i mowa o moich pieniądzach, więc *mnie* zasmuca.
    > Mnie! Dotarło?

    wiec lampe jej kupisz na mikołajki!

    trzebabyło jeszcze poczekać pół roku to byś wiecej zaoszczędził....

  • 17. Data: 2009-11-03 12:36:06
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 3 Lis, 13:26, "Kokos" <k...@k...com> wrote:

    > wiec lampe jej kupisz na mikołajki!
    >
    > trzebabyło jeszcze poczekać pół roku to byś wiecej zaoszczędził....

    ...ales upierdliwy.
    StaM

  • 18. Data: 2009-11-03 12:54:45
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości grup

    > to niech sie cieszy prezentem, a nie patrzy ile na nim starciła albo
    > zyskała...

    Jaki by temat nie by,ł i tak ktoś zrobi z niego kwadraturę koła..., co w tym
    dziwnego, że gość pomyślał o kilku setkach, które można było chociaż dobrze
    przepić...
    Nie dziwiłbym się, gdyby kesz miesięczny dla większości zaczynałby się do
    10K, wówczas, fakt można darować sobie pisanie na grupę o kilku setkach...

    pzdr
    elm

  • 19. Data: 2009-11-03 13:09:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10K, wówczas, fakt można darować sobie pisanie na grupę o kilku setkach...

    Kupiłem w ciągu kilku dni, kiedy było drożej o stówkę. Kupiłem o kilka dni
    za wcześnie, żeby odebrać cash-back. Ale jestem bogatszy o nowe
    doświadczenie, bo wiem, że jak ktoś ma kokosy w nicku, to ma również w d*ie
    pieniądze kogoś innego ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2009-11-05 16:43:15
    Temat: o Pentaksie ale troszkę OT.. :)
    Od: zibis <z...@k...chip.pl.wytnij.to>

    [...]
    K-7 + DA* 16-50mm/2.8 + DA*
    > 50-135mm/2.8 :-)))

    czy jest jakaś ciekawa, a tańsza alternatywa kitowych 18-55 + 50-200?
    a może dałoby się to załatwić jednym obiektywem?
    proszę o wyrozumiałość, bo w Pentaksie "nie siedzę", a aparat ma być
    właśnie prezentem.. ;)

    --
    pozdrawiam
    zibis