  • 1. Data: 2009-11-02 23:28:07
    Temat: Zasmuce tych, co juz kupili...
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    http://www.pentax-cashback.com/

    Sam siebie zamuciłem, bo w zeszłym miesiącu poszło 3650 PLN na sprzęt
    pentaxa, no i wychodzi na to, że się pospieszyłem...

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2009-11-03 00:18:54
    Temat: Re: Zasmuce tych, co juz kupili...
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    On Tue, 03 Nov 2009 00:28:07 +0100, Yogi\(n\) wrote:

    > http://www.pentax-cashback.com/
    >
    > Sam siebie zamuciłem, bo w zeszłym miesiącu poszło 3650 PLN na sprzęt
    > pentaxa, no i wychodzi na to, że się pospieszyłem...

    Szybko sprzedać i kupić na nowo :) . W tym roku to kupiłem jedynie
    obiektyw Pentaxa (ale jakoś na początku).

    Chyba strona nie działa do końca poprawnie - nie można przeczytać
    warunków. Ciekawe czy wprowadzenie starego sprzętu by zadziałało.

    --
    Łukasz.

  • 3. Data: 2009-11-03 07:33:29
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" napisał w wiadomości
> [...]
    > Chyba strona nie działa do końca poprawnie - nie można przeczytać
    > warunków. Ciekawe czy wprowadzenie starego sprzętu by zadziałało.
    Rzeczywiście przycisk na polskojęzycznej stronie nie działa. Warunki można
    przeczytać na stronie pentax.pl

  • 4. Data: 2009-11-03 08:10:42
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.pentax-cashback.com/
    >
    > Sam siebie zamuciłem, bo w zeszłym miesiącu poszło 3650 PLN na sprzęt
    > pentaxa, no i wychodzi na to, że się pospieszyłem...

    nie bądź śmieszny tylko wykorzystaj chociaż w 20% ten sprzęt co masz..
    kupiłeś go zeby na nim zarobić czy zeby zdjęcia robić?

  • 5. Data: 2009-11-03 09:01:17
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > nie bądź śmieszny tylko wykorzystaj chociaż w 20% ten sprzęt co masz..

    Powiedzial Kokos, ktory 100% swojego czasu i sprzetu poswieca na
    fotografie i wcale, ale to wcale nie marnuje go na trolowanie... :P

    pozdrawiam przekornie,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-11-03 09:23:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nie bądź śmieszny tylko wykorzystaj chociaż w 20% ten sprzęt co masz..
    > kupiłeś go zeby na nim zarobić czy zeby zdjęcia robić?

    Nie bądź żałosny, bo aparat był prezentem dla żony a sobie kupiłem obiektyw.
    A sprzęt - wyobraź sobie - wykorzystuję bardzo często, bo praktycznie
    codziennie (no dobra, pięć w dni w tygodniu) coś fotografuję. Z tego - z
    rzadka- cyfrą.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2009-11-03 10:50:50
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "gebi" napisał
    > Rzeczywiście przycisk na polskojęzycznej stronie nie działa.
    Już działa.

  • 8. Data: 2009-11-03 10:58:56
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Powiedzial Kokos, ktory 100% swojego czasu i sprzetu poswieca na
    > fotografie i wcale, ale to wcale nie marnuje go na trolowanie... :P

    w pracy jest czas na trolowanie, poza pracą na fotografie:)

  • 9. Data: 2009-11-03 11:00:18
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > A sprzęt - wyobraź sobie - wykorzystuję bardzo często, bo praktycznie
    > codziennie (no dobra, pięć w dni w tygodniu) coś fotografuję. Z tego - z

    to niech sie cieszy prezentem, a nie patrzy ile na nim starciła albo
    zyskała...

  • 10. Data: 2009-11-03 11:07:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    > to niech sie cieszy prezentem, a nie patrzy ile na nim starciła albo
    > zyskała...

    Dziękuję za dobrą radę, z pewnościa przekażę. Czy Ty umiesz czytać ze
    zrozumieniem? To był prezent, czyli ja płaciłem, ona dostała. W ciągu roku
    wydałem na sprzęt fotograficzny może ze 4 kafle, z czego 3,5 na tydzień
    przed ogłoszeniem cash-backu. Gdyby był troszkę wcześniej, to dostałaby
    pewnie jeszcze lampę. No i mowa o moich pieniądzach, więc *mnie* zasmuca.
    Mnie! Dotarło?

    --
    Yogi(n)