  • 1. Data: 2009-11-02 07:05:16
    Temat: Ramka cyfrowa - poradźcie
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Witam. Muszę szybko zakupić na prezent ramkę cyfrową do wyśw. zdjęć dla
    rodziców.
    Poradźcie jaką. Jest duży wybór a nie wszystkie mogę obejrzeć.
    Chodzi o ekran minimum 7 cali, 800x600 z dobrymi parametrami wyświetlania -
    cena do 250 zł.
    Karty SD, USB i moze jakas pamiec wewnętrzna.
    Jest troche na allegro ale nie wiem którą wybrać, doradzicie?

  • 2. Data: 2009-11-02 07:45:17
    Temat: Re: Ramka cyfrowa - poradźcie
    Od: pwz <d...@d...pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > cena do 250 zł.
    > Karty SD, USB i moze jakas pamiec wewnętrzna.
    > Jest troche na allegro ale nie wiem którą wybrać, doradzicie?

    Podłączam się pod to samo pytanie, z tym że nie mam preferencji co do
    wielkości ekranu. 7" - OK, ale może lepszy byłby większy ekran? Albo
    mniejszy? Chodzi o "standardowy" użytek.
    Cena - nie napiszę, że "nie gra roli", ale bardziej mi zależy na
    optymalnym stosunku cena/jakość, aniżeli na niskiej cenie.
    pwz

  • 3. Data: 2009-11-02 07:48:02
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    szukam na allegro

    jest np taka:
    http://www.allegro.pl/item792672463_samsung_7_za_pol
    _ceny_pamiec_wew_1gb.html

    lub taka:
    http://www.allegro.pl/item793391847_toshiba_ramka_cy
    frowa_q80_8_800x600_raty_w_wa.html

    co sądzicie?

  • 4. Data: 2009-11-02 09:58:51
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2009-11-02 10:17:15
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    nom pisze:

    > Raz pisze, ze ma rozdz. 800x600 a nizej ze Rozdzielczość 800 x 480 :-)

    Ja bym brał 800x600. Mam 800x480 i mało zdjęć nadaje się do takiego
    przycięcia. Z reguły nie ma problemu przycięcie z 4:3 do 3:2 i w drugą
    stronę, ale jeśli zdjęcie z założenia nie miało być panoramiczne, to
    potem ciężko przyciąć.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-11-02 13:31:15
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Piotrek wrote:
    > szukam na allegro
    >
    > jest np taka:
    > http://www.allegro.pl/item792672463_samsung_7_za_pol
    _ceny_pamiec_wew_1gb.html

    Zajefajny szrot poniemiecki (lub inny śmietnikowy):

    "TOWAR POWYSTAWOWY ( prezentacyjny )
    mogą mieć minimalne ryski na obudowie (praktycznie niewidoczne)"

    > lub taka:
    > http://www.allegro.pl/item793391847_toshiba_ramka_cy
    frowa_q80_8_800x600_raty_w_wa.html

    > co sądzicie?

    Tu nie napisali czy nowa czy tez jakiś fajans poserwisowy.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2009-11-03 10:54:40
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    > Cena - nie napiszę, że "nie gra roli", ale bardziej mi zależy na
    > optymalnym stosunku cena/jakość, aniżeli na niskiej cenie.

    zobacz to:
    http://www.allegro.pl/item800483139_samsung_spf_86h_
    ramka_cyfrowa_tanio_super_prezent.html

    Mam taką ramkę i jest rewelacyjna. Ma akumulator - to duża zaleta. Ma
    wbudowane 1 GB ramu - to również duża zaleta. Ma rozdzielczość 800x600.
    Generalnie same zalety. Normalnie kosztuje ok. 500-600 zł, na w/w aukcji
    jest dosyć tanio.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 8. Data: 2009-11-05 17:45:24
    Od: zibis <z...@k...chip.pl.wytnij.to>

> [...]
    > cena do 250 zł.
    > Karty SD, USB i moze jakas pamiec wewnętrzna.
    > Jest troche na allegro ale nie wiem którą wybrać, doradzicie?

    Ja też się podłączę z pytaniem o ramkę ale mam specyficzną potrzebę :)
    czy ktoś zna model ramki natywnie wyświetlającej obraz w proporcjach
    16:9 lub 16:10?

    --
    zibis

  • 9. Data: 2009-11-05 20:01:55
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    zibis pisze:

    > Ja też się podłączę z pytaniem o ramkę ale mam specyficzną potrzebę :)
    > czy ktoś zna model ramki natywnie wyświetlającej obraz w proporcjach
    > 16:9 lub 16:10?

    800 x 480?

    Pomnóż x2 i wyjdzie ci 1600x960. czyli 16:9,6. Prawie po środku twoich
    potrzeb :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-11-08 08:52:21
    Od: T2 <t...@g...pl>

    Niedawno kupiłem rodzicom ramkę Toshiba Q81 za 250 zł.
    Odtwarza jpg, dzwięk w mp3 (można zrobić slideshow z muzyką) oraz filmy
    MJPEG. Tylko w instrukcji nie ma informacji o ograniczeniu ok. 2000
    plików a powyżej kilkuset nie działa automatyczny slideshow.
    Mimo to moim zdaniem rewelacja w swojej klasie cenowej.