  • 1. Data: 2009-11-02 08:54:07
    Temat: [foto] Magiczne, jesienne Bieszczady
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    Cześć,

    Zdjęcia magicznych Bieszczadów
    "Magiczne, jesienne Bieszczady", tygodniowy plener, będący twórczym
    podsumowaniem wszystkich dotychczasowych edycji projektu
    fotowarsztaty.com, ale także z nowymi pomysłami które będą realizowane w
    przyszłości. Wszystko w pięknej, słonecznej scenerii jesiennych Bieszczadów.

    Zapraszam do obejrzenia zdjęć jakie wtedy zrobiliśmy (kolejne niebawem):
    http://fotowarsztaty.com/foto-20090920.html

    Pozdrawiam!
    --
    Paweł Brzozowski
    ___________________________________

    fotografia w Twórczych Bieszczadach
    http://www.fotowarsztaty.com

    e-gory.pl najwyższy poziom górski
    http://www.e-gory.pl

  • 2. Data: 2009-11-02 09:11:07
    Temat: Re: [foto] Magiczne, jesienne Bieszczady
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    dnia 2-11-09 9:54 Pawel Brzozowski był(a) uprzejmy(a) napisać:

    > Zapraszam do obejrzenia zdjęć jakie wtedy zrobiliśmy (kolejne niebawem):
    > http://fotowarsztaty.com/foto-20090920.html

    Zatrzymałem się tylko na fotkach klasztoru w Zagórzu. Końcówka (od
    rybiego oka) kazała mi się zatrzymać i poczuć klimat. Reszta IMHO bez
    perełek...

    Radek

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 3. Data: 2009-11-02 09:28:51
    Temat: Re: Magiczne, jesienne Bieszczady
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Na nieszczęście akurat tu zajrzałem. Cytuję ze strony:

    - Robimy tour po cerkwiach
    - Prawdziwe good times

    Czy ten debilny język obrazuje poziom uczestników pleneru czy
    organizatorów?

    A, jeszcze taki cymesik :-)

    "mgła troszkę pokrzyżowała nam plany, więc fotki dość nieostre"

    Czarek

  • 4. Data: 2009-11-02 09:41:11
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    Czarek pisze:
    > - Robimy tour po cerkwiach
    > - Prawdziwe good times

    "Relacja została napisana przez uczestniczkę fotowarsztatów"

    > "mgła troszkę pokrzyżowała nam plany, więc fotki dość nieostre"

    Zabrakło emotki w tekście? No to zaraz dodam ':-)' bo widać, że nie
    wszyscy czują ironię ;-)

    Pozdrawiam!
    --
    Paweł Brzozowski
    ___________________________________

  • 5. Data: 2009-11-02 10:30:48
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 2 Lis, 10:41, Pawel Brzozowski <b...@y...ru> wrote:

    > "Relacja została napisana przez uczestniczkę fotowarsztatów"

    No to Ci współczuję i jednocześnie podziwiam ;-> Ja nie tykam się
    niekontrolowanej edukacji czy plenerów, mimo namawiania, bo właśnie
    nie chcę mieć do czynienia z takim poziomem ;)

    > Zabrakło emotki w tekście? No to zaraz dodam ':-)' bo widać, że nie
    > wszyscy czują ironię ;-)

    Po takich uczestnikach można się wszystkiego spodziewać.

    Czarek

    PS I proszę mi nie wsadzać Soliny w Bieszczady :->

  • 6. Data: 2009-11-02 10:47:07
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Pawel Brzozowski" <b...@y...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > fotowarsztaty.com, ale także z nowymi pomysłami które będą realizowane w
    > przyszłości. Wszystko w pięknej, słonecznej scenerii jesiennych

    chyba jedynym plusem tego pleneru było spotkanie z ludźmi o podobnym
    zamiłowaniach i spedzenie miło czasu we wspólnym gronie.. no bo raczej nie
    zdjecia:)

  • 7. Data: 2009-11-02 11:11:40
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    >PS I proszę mi nie wsadzać Soliny w Bieszczady :->
    Jedna moja znajoma z Kańczugi - koło Przeworska udawadnia mi od wieków , że
    Bieszczady zaczynaja sie w Przeworsku ;))))

  • 8. Data: 2009-11-03 10:59:56
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Zapraszam do obejrzenia zdjęć jakie wtedy zrobiliśmy (kolejne niebawem):
    > http://fotowarsztaty.com/foto-20090920.html

    Ale stronę to macie bezmyślnie skomponowaną, co bym nie klinkął to 70%
    strony zawsze jest takie same tj. menu - bez sensu. Zawsze trzeba
    przewijać stronę aby dotrzeć do informacji...

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 9. Data: 2009-11-04 07:35:13
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    Cześć,

    > Ale stronę to macie bezmyślnie skomponowaną, co bym nie klinkął to 70%
    > strony zawsze jest takie same tj. menu - bez sensu. Zawsze trzeba
    > przewijać stronę aby dotrzeć do informacji...

    No to chyba Masz 800x600 :-)
    A na serio - owszem, projekt już trochę ma, owszem - nie jest optymalny.
    Niebawem (pewnie jakoś koło przełomu 2009/2010) będzie zupełnie nowa strona.

    Pozdrawiam!
    --
    Paweł Brzozowski
    ___________________________________

  • 10. Data: 2009-11-04 14:37:06
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    Pawel Brzozowski pisze:
> [...]
    > Bieszczadów.
    >
    > Zapraszam do obejrzenia zdjęć jakie wtedy zrobiliśmy (kolejne niebawem):

    Jak dla mnie to taka amatorsko fotograficzna wyprawa, z której efekty
    trzeba by było przecedzić przez sito i zostawić 5 najlepszych ujęć.
    Fotograficznie wtedy byłoby może i bez szaleństw - ale ok.
    Ale w życiu nie chodzi tylko o jakość zdjęć - i inicjatywa jako taka
    jest świetna.... I zdjęcia jako zapis wycieczki też przejdą...
    Generalnie to ten szumny tytuł nijak ma się do zdjęć... Jak ktoś to
    przeczyta to spodziewa się doskonałych pejzaży a tymczasem ogląda ot
    taki reportażyk z wycieczki... To trochę tak jak z hamburgerem na
    zdjęciu reklamowym i efektem w McDonaldzie ;)

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio