eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATARe: Zasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATA
  • Data: 2016-03-10 15:10:09
    Temat: Re: Zasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATA
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-10 12:47, JaNus pisze:

    > Gdzieś mi mignęło doniesienie (ale gdzie!!) że są zasilacze
    > autonomiczne, które wspierają ten podstawowy, będący standardowym w
    > skrzynce? Nie jestem pewien, czy nie pokręciłem! Nie wiem nawet jakie
    > "keywords" miałbyś wrzucić do googlarki, niestety.
    >
    > Inna rada to wymiana... zasilacza (nie odbierz tego jako standardowe
    > "spadaj ciulu", czyli NTG!). Zasiłki robią już tak potężne, że można by
    > z nich wspierać _kilka_ kompów mniej-wymagających...

    Raczej ciężko (będzie) do markowego kompa wstawić tradycyjny zasilacz.
    Producenci montują tam swoje konstrukcje w nietypowych obudowach. Poza
    tym zasilacz w tym komputerze jest OM - ma 365W, więc sporo w zapasie
    (dodatkowych kart graficznych w komputerze nie będzie, więc i większego
    poboru prądu też nie).

    Bardziej chodziło mi o to, czy jeśli przez przejściówkę-rozgałęziacz
    podłączę 3 stare dyski do jednej linii zasilające SATA to nie uwalę tej
    linii zasilającej SATA, czy to zdrowe i bezpieczne.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/