eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATARe: Zasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATA
  • Data: 2016-03-10 22:08:13
    Temat: Re: Zasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATA
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2016 o 22:00, Michal Lukasik pisze:

    > I klient Ci nie marudzi "dlaczego tak, a nie inaczej"?
    > Ja tam wolę bezpośrednio w PCB bo unikam zbędnego marudzenia (że
    > nieestetycznie, niebezpiecznie, itp.) i straty czasu na dyskusje. ;D

    > Dla siebie to faktycznie można tak zrobić.

    nie wiem czy dobrze zrozumiałem problem (dzisiaj mam gorszy dzień) ale
    ja gdy potrzebuje więcej gniazd zasilających robię tak:
    Biorę stary cd rom, albo stary dysk i wyrywam na siłę albo odcinam
    piłką, gniazdo zasilające z kawałkiem płytki. Tylko poto abym miał co
    wetknąć w kabel komputerowego zasilacza. to tego "ogryzka" lutuje co
    chcę. czasami na złomowcu odrywam dwa kabelki z wytczkami do dysków
    ata/sata i płacę za to złotówkę....

    ToMasz