eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATARe: Zasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATA
  • Data: 2016-03-10 14:47:45
    Temat: Re: Zasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATA
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-10 o 04:40, Krystek pisze:

    > W nowym komputerze jest 1 złącze Molex oraz dwa wolne złącza zasilające
    > do urządzeń SATA. Podłączenie dysku i napędu magnetooptycznego do płyty
    > głównej załatwię przez kontroler na karcie PCI. Pytanie, czy ryzykowne
    > jest np. zasilanie dwóch dysków twardych ze złączem Molex podłączonych
    > do złącza SATA przez rozgałęziacz SATA na 2 Molexy? Chodzi mi obciążenie
    > prądowe pojedynczego złącza.

    Nie powinno być problemu.
    Ja akurat takie problemy rozwiązuje inaczej. Jeśli potrzebuję dobudować
    do zasilacza jakiś brakujący kabel - to potrzebny kawałek kabelka z
    wtyczką - odcinam z jakiegoś starego zasilacza (np. spaleńca) i
    dolutowuję go do istniejącej wiązki.
    Połączenia mam pewne i trwałe.

    [z zasilacza] [punkty lutowania] [oryginalny wtyk]

    --------------------------+-------------------------
    ---|===|
    ------------------------+-|-------------------------
    ---| |