    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
    Date: Tue, 16 Aug 2016 15:21:24 +0200

    news:fexwidd00ebb.tg0plwangc4o$.dlg@40tude.net...

    > IMHO mozna, ale takie zachowanie to chyba wymaga miesiecy czy lat
    > wyladowania. Skoro klient samochodem przyjechal, to raczej tak nie
    > bedzie.

    Ale może głębokie rozładowanie wystarczy. Słaby akumulator + coś włączonego
    w warsztacie może wystarczy.

    Mój samochód (Ford - wiem, nie kupować na F) ma to do siebie, że potrafi w
    jedną noc nowy akumulator do zera i nigdy nie wiadomo kiedy jest w trybie
    takiego rozładowywania. Trudno w tym znaleźć logikę, ale wszystko wskazuje
    na to, że użycie wstecznego w ostatniej minucie jazdy sprzyja temu trybowi.
    Jak akumulator nowy to wielu takich trybów się nie zauważa (zostawiony
    gdzieś na godzinkę nie zdąży rozładować). Na wiosnę problemy się nasiliły -
    co wyjazd do miasta (trudno zaparkować nie używając wstecznego) to potem nie
    odpala. Na stanowisko regulacji zbieżności wjechałem, ale już po regulacji
    nie odpalił. Odpalili zasilaczem rozruchowym.
    Ciekaw jestem jakie napięcie było w instalacji w tym momencie. Nie wiem jaką
    zdolność "stabilizacji" miał ten akumulator. Tego samego dnia go zmieniłem
    na nowy, który już za dwa miesiące mojemu samochodowi udało się wyzerować
    :(.
    P.G.