  • Data: 2016-08-17 11:34:02
    Temat: Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:np14te$1ot$1@news.chmurka.net...
    > Każda zmiana "procedury wysiadania" z samochodu może niweczyć ten efekt.

    Ty... to może tam jest Windows na pokładzie? :)

    > Trzeba by:
    > - odłączyć/zablokować czujnik otwarcia klapy,
    > - przed wysiąściem ją otworzyć,
    > - potem macać jakiś czas, a najlepiej jeszcze raz wpaść po kilku godzinach
    > (czyli koło 2 w nocy).
    > I tak przez kilka miesięcy codziennie :(.
    > I samochód stałby nocami z widocznie otwartą klapą.

    Śmieszne i osobliwe by było... stąd fajnie czymś niezależnym to monitorować.
    W Syrenie, to chociaż lampka ładowania świeciła przy wyjętym kluczyku, jak
    się regulator zawieszał, nie pamiętam już, jak się go rozblokowywało, łatwo
    jakoś... i czy minęło samo, czy wymienili.

    > Gdyby nie to, że te oba samochody stały w garażu zderzak w zderzak i
    > odpalenie jednego od drugiego to kwestia kilku minut pewnie bardziej by mi
    > się chciało tematem zająć dokładniej.

    Tylko, czy tam coś się gorszego nie święci?
    Może jeszcze prościej - w module przekaźników najprostszy monitor, czy na
    którymś pojawiło się napięcie i niech to sobie gdzieś przycupnięte jeździ,
    do jazdy odłączane, zeby nie pikało, przy spoczynku uruchamiane z piszczkiem
    i diodką, który przekaźnik nadprogramowo złapał, piszczek obudzi, diodka
    wskaże, monitorować się będzie samo. Aby tylko nie zapiszczało akurat przy
    spełnianiu obowiązku małżeńskiego :P

    > Ciekawe jakie jest prawdopodobieństwo, że oba się rozładują tej samej
    > nocy, ale musi być małe bo jeszcze się nie zdarzyło :)

    Szczęściarz :) Komuś coś miałem zawieźć, plik jakiś, trzy dyskietki na
    okoliczność problemów. Trzy dyskietki z błłędem w tym samym miejscu...
    Musiałem przywozić znów, a to ulicami c.a. 20 km, komunikacją miejską.
    Dobrze chociaż, że masz takie wsparcie, ale co ma powiedzieć osoba, mająca
    tylko jeden samochód, musi 5 rano w niedzielę jechać... budzić sąsiada, zeby
    pomógł?

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski