  • Data: 2016-08-17 09:49:02
    Temat: Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" <h...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:novo4h$3pn$1@node2.news.atman.pl...

    > No, choćby to. Albo powsadzać jakieś słabizny, co to by się przepalały
    > przy mniejszym prądzie i zobaczyć, który fiknie. Tylko ryzykujemy, że
    > felerny odbiór "spadnie" po odpięciu zasilania i możemy sobie wtedy
    > smarków w nosku poszukać... no fakt, pozostaje pomacanie, termokamera, ale
    > można też inaczej - pomierzyć, czy na którymś z bezpieczników, (o ile da
    > się przytknąć do takiego woltomierz) występuje spadek napięcia sugerujący,
    > że coś konsumuje te c.a. 30kF (gdyby to był "bigcap"). Ostatecznie sonda z
    > osadzonym hallotronej, przecież przewód pod prądem wytwarza pole
> [...]
    Każda zmiana "procedury wysiadania" z samochodu może niweczyć ten efekt.
    Trzeba by:
    - odłączyć/zablokować czujnik otwarcia klapy,
    - przed wysiąściem ją otworzyć,
    - potem macać jakiś czas, a najlepiej jeszcze raz wpaść po kilku godzinach
    (czyli koło 2 w nocy).
    I tak przez kilka miesięcy codziennie :(.
    I samochód stałby nocami z widocznie otwartą klapą.

    Gdyby nie to, że te oba samochody stały w garażu zderzak w zderzak i
    odpalenie jednego od drugiego to kwestia kilku minut pewnie bardziej by mi
    się chciało tematem zająć dokładniej.
    Ciekawe jakie jest prawdopodobieństwo, że oba się rozładują tej samej nocy,
    ale musi być małe bo jeszcze się nie zdarzyło :)
    P.G.