  • Data: 2016-08-16 16:23:25
    Temat: Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2016 15:21:24 +0200, Piotr Gałka napisał(a):
    > Mój samochód (Ford - wiem, nie kupować na F) ma to do siebie, że potrafi w

    Sierre sobie chwalilem - ona miala 20 lat, a ja nie mialem znajomego
    mechanika :-)

    Mondeo tez w sumie dosc dobre, ale przekorodowalo zanim sie zepsulo
    :-)

    > jedną noc nowy akumulator do zera i nigdy nie wiadomo kiedy jest w trybie
    > takiego rozładowywania. Trudno w tym znaleźć logikę, ale wszystko wskazuje
    > na to, że użycie wstecznego w ostatniej minucie jazdy sprzyja temu trybowi.

    Swiatla wsteczne ?

    kup sobie woltomierz do zapalniczki, albo zamontuj jakis.
    Powinno byc widac po napieciu, ze cos zre.

    Albo full wypas - mikroprocesorowy analizator z brzeczykiem ...

    J.