  • Data: 2016-08-16 19:39:24
    Temat: Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:novg29$e38$1@news.chmurka.net...
    > Co jeszcze niewidocznego mogłoby przez około 8h rozładować 80Ah do zera?

    Co może brać 10 amperów?
    Mignął mi przed oczami miernik cęgowy. Wywołać sytuację podobną do
    poprzedzającej pełne wyładowanie i jechać, przez który przewód płynie prąd?
    Spotkałem się z sytuacją, że zawieszał się regulator napięcia i dość szybko
    i skutecznie, zrobił swoje, zamykając obwód przez prądnicę (nie grzeje się w
    spoczynku?). Może włączenie dodatkowych świateł propaguje jakieś zakłócenie,
    przez które komputer myśli, że wyłączył, a nie wyłączył (albo coś się
    uruchamia, a nie powinno) i ciurka upływ po cichu. A może sczytanie błędów z
    komputera w aucie coś powie?

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski