  • Data: 2010-10-02 13:01:04
    Temat: Re: Zasilacz Dell, a HP Compaq.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HP Compaq ma identyczną wtyczkę.
    A mimo to zasilacz od Della nie ładuje (próbowałem dwa różne Delle).
    Dell ma 19,5V, HP ma 19V różnica zaniedbywalna.
    Może ten środkowy pin daje jakieś info o dopuszczalnym obciążeniu prądowym
    (amperażu)?
    Natężenie Della jest nominalnie mniejsze niż HP (wersja 90W).

    Swoją drogą qrwa mać takie praktyki producentów powinny być zakazane, bo zaśmiecamy
    środowisko setkami tysięcy nie pasujących
    zasilaczy...
    Jakby 19,5V (Dell) było różne od 20V (Lenovo).

    -----

    | Rurka ma 2 powierzchnie kontaktowe - zewnętrzną i wewnętrzną, środkowy, cienki
    bolec jest połączony trzecią żyłą.