  • Data: 2010-10-04 15:25:16
    Temat: Re: Zasilacz Dell, a HP Compaq.
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message
    news:rvfvgobfeajw.1tfnlw99z2h2z$.dlg@40tude.net...

    >Czytaj watek, czego on dotyczy, a dotyczy zasilaczy.
    >Kontynuujac nie ma roznicy, czy bedzie 18,5 czy tez 19V.
    >P.S. Nie osmieszaj sie z takimi stwierdzeniami, ze ludzi nie maja pojecia o
    >napieciach zasilania CPU etc:)

    Zadna roznica, czy podlaczysz do tego laptopa 18.5V czy 19V? Uklad
    zasilajacy na wejsciu i tak obnizy i jest odporny na takie niewielkie
    roznice, inaczej wszystkie chinskie uniwersalne ladowarki z allegro podajace
    czasem +/- 1V na wyjsciu masowo psulyby laptopy.

    Po rewelacjach Animki wszystkiego mozna sie spodziewac. Internet dzisiaj ma
    kazdy..

    Pozdrawiam
    Kamil