    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 2 Nov 2013 19:16:55 +0100

    Dnia 02 Nov 2013 17:38:54 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ale nie świeci *jak* żarówka. W widmie nie ma choćby podczewieni.

    Ale oni pisza ze daje tyle swiatla co 100W zarowka.

    > Takie świcenie, to jak kawa bezkofeinowa albo wódka bezalkoholowa.

    do czytania podczerwien mi nie potrzebna.

    > To ile będą kosztowały? Chyba jednak dużo mniej niż cała pralka (teraz
    > chcą za nie prawie tyle samo).

    No wlasnie ze one beda kosztowaly duzo. Np pol pralki :-)

    > A jeśli będzie inaczej, to się zabiorę
    > za produkcje programatorów (przecież to są grosze) i otworzę montownię
    > pralek. Resztę części kupię za bezcen.

    I to jest jakis punkt widzenia, ale beda utrudniac :-)

    > Albo po prostu mieć prasę. I obsmarować w niej takiego producenta.

    Mozna, tylko ze doswiadczenie uczy ze prasa zyje z reklam.
    I nie moze zle pisac :-)

    Zreszta co mozesz napisac o jakosci pralek czy telewizorow ?
    Te nowe dobre sa.
    Chyba zeby tak ankiety wsrod czytelnikow robic i oceniac producenta na
    podstawie ... starych wyrobow ..

    J.