  • Data: 2013-11-02 19:33:52
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale oni pisza ze daje tyle swiatla co 100W zarowka.

    E tam piszą. Ograniczają się do komunikatów obrazkowych. Jest rysunek
    żarówki z napisem 100W i świetlówki też z jakimiś watami. Pomiędzy tym
    znak równości.

    > do czytania podczerwien mi nie potrzebna.

    A mnie jest.

    > No wlasnie ze one beda kosztowaly duzo. Np pol pralki :-)

    To już lepiej niż tyle co cała, jak teraz.

    > I to jest jakis punkt widzenia, ale beda utrudniac :-)

    Na ułatwienia nie liczę Raczej na urealnienie cen. Wtedy ten programator
    nie będzie kosztował tyle, co pół pralki. I pewnie nie będzie się tak
    często psuł.

    > Mozna, tylko ze doswiadczenie uczy ze prasa zyje z reklam.
    > I nie moze zle pisac :-)
    >
    > Zreszta co mozesz napisac o jakosci pralek czy telewizorow ?

    Tak poważnie, to ja się już niczego dobrego po prasie nie spodziewam.
    Jej czas minął.

    --
    Jarek