  • 71. Data: 2012-02-11 08:28:05
    Temat: Re: Zapraszam do swojego portfolio :)
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jgos5s$nek$1@inews.gazeta.pl>,
    Piotr Wygoda <w...@g...pl> wrote:

    > Jak jest nas 50 foto na jednym temacie

    Ojej, az tyle? I kazdy pstryka dokladnie tak samo?

    > i dwie
    > osoby przed Tobą się całują albo przytulają to niestety naciskasz, a nie
    > robisz ze zdjęcia artystkę, której nikt nie weźmie.

    To wytlumacz jeszcze co to jest ta artystka (bo za pierszym rzaem nie
    skojarzylem).

    > Ja nikomu nie ujmuję, ze ktoś robi portrety, krajobrazy czy inne
    > zdjęcia.

    Ale to co robisz, mozna podciagnac pod reportaz, czy to jakas calkiem
    oddzielna kategoria?

    >Każdy robi to w czym czuje się dobrze (i z czego ma pieniądze).

    A z tego sa jakies pieniadze:
    http://plfoto.com/87018/autor.html ?
    Tez jakis reportaz. W kazdym razie pstrykane 'na zywca'.
    Slyszales o tym plfoto.com?

    TA

  • 72. Data: 2012-02-12 20:50:37
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Wygoda" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@vbes1...
    Witam,

    Zapraszam do przeglądania zdjęć na moim nowym portfolio:

    http://www.piotrwygoda.com

    Dział sesje jeszcze nie działa, ale za kilka dni powinienem już skończyć :)

    Pozdrawiam
    Piotrek Wygoda

    nudy jak flaki w oleju
    ten swiatek mnie totalnie nie interesuje

    zawsze sie zastanawiam po co fotografowac kogos kto ciagle jest na ekranie
    lcd led tv

  • 73. Data: 2012-02-13 00:15:58
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-02-02 15:32, Piotr Wygoda pisze:
    > Witam,
    >
    > Zapraszam do przeglądania zdjęć na moim nowym portfolio:
    >
    > http://www.piotrwygoda.com

    jak można w panoramach 360 dać na dole czarny placek. Paskuda! a cień
    statywu, to co to niby ma być ? Niedoróbki

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 74. Data: 2012-02-13 06:28:40
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-02-12 21:50, KrisPolska pisze:

> [...]
    >
    > nudy jak flaki w oleju
    > ten swiatek mnie totalnie nie interesuje
    >
    > zawsze sie zastanawiam po co fotografowac kogos kto ciagle jest na
    Po to, żeby 90% gospodyń domowych (nie mających LCD TV) mogło kupić
    zdjęcie wraz z programem TV do starego szklanego telewizora.

    JD