  • 61. Data: 2012-02-08 21:05:09
    Temat: Re: Zapraszam do swojego portfolio :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-08 20:55, JD pisze:
    > Dobrze, że zlewasz drobiazgi takie jak krzywy horyzont w
    > Międzyzdrojach.
    > Czytelnicy pisemek, w których się takie zdjęcia pojawiają,
    > nie bywają na tej grupie i im też to zwisa.

    Bardzo dobrze, trzeba promować bylejakość, bo wszystkim to i tak zwisa.
    Niech się urywa, rozlatuje, nie zdąża, nie pasuje, nie trafia, puszcza
    szwy, niech wszystko będzie kiepskie, bo przecież większość i tak sobie
    poradzi, tzn. kupi nowe.

    > Podsumowując, jesteś dobrym rzemieślnikiem.

    Nawet był kiedyś taki program o rzemieślnikach i usterkach, ale to znam
    z opowieści, bo nie oglądałem - za dużo drobiazgów sprawiło, że
    przestałem oglądać cokolwiek :)

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/

  • 62. Data: 2012-02-08 23:41:24
    Od: i1410 <i...@o...pl>

    Dnia 02-02-2012 o 14:32:29 Piotr Wygoda <p...@g...com>
    napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zapraszam do przeglądania zdjęć na moim nowym portfolio:
    >
    > http://www.piotrwygoda.com
    >
    > Dział sesje jeszcze nie działa, ale za kilka dni powinienem już skończyć
    > :)

    Fajnie, że na grupie pojawił się jakiś zawodowiec robiący coś więcej poza
    "imprezami okolicznościowymi" i packshotami.
    Mam nadzieję, że nie przejmiesz się marudzeniem na krzywy horyzont itp.
    (swoją drogą cholernie mnie to rozbawiło) i na stałe zagościsz na tej
    (nieco skostniałej) grupie.

    Może w wolnej chwili będziesz miał ochotę napisać coś o pracy
    freelancera/fotoreportera - np. co jest pierwsze: zdjęcia czy zlecenie,
    jakie są warunki techniczne takich zdjęć (choćby rozdzielczość), jak długo
    pracuje się na własną markę (chodzi o moment w którym można zacząć z tego
    żyć), itd.

    Co do samych zdjęć.. nie ma wątpliwości, ze warsztat masz opanowany i nie
    przychodzi mi do głowy żadna gazeta, która mogłaby mieć problem z
    publikacją twoich zdjęć - myślę, że jest wręcz odwrotnie - twoje fotki są
    za dobre dla większości z nich;)

    --
    i1410

  • 63. Data: 2012-02-09 06:16:35
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-02-08 22:05, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    >
    > Nawet był kiedyś taki program o rzemieślnikach i usterkach, ale to znam
    > z opowieści, bo nie oglądałem - za dużo drobiazgów sprawiło, że

    Nic nie zrozumiałeś.
    To, że Ty widzisz różnicę nic nie znaczy.
    To nie ty jesteś odbiorcą.
    Jego błędem jest to, że na tej grupie podlinkował stronę.

    JD

  • 64. Data: 2012-02-09 07:49:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 07:16, JD pisze:
    > To, że Ty widzisz różnicę nic nie znaczy.
    > To nie ty jesteś odbiorcą.
    > Jego błędem jest to, że na tej grupie podlinkował stronę.

    Czy naprawdę wyprostowanie horyzontu (błąd klasyczny, podstawowy,
    podręcznikowy, generalny) na zdjęciu własnego portfolio jest
    pracochłonne i ekscentryczne?
    Przepraszam, ale wydaje mi się, że ostatnio świat staje na głowie...

    --
    pozdrawia Adam
    /...i żeby każdy miał lizaka i watę z cukru bym chciał!/

  • 65. Data: 2012-02-09 07:53:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2012 08:49, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > pracochłonne i ekscentryczne?
    > Przepraszam, ale wydaje mi się, że ostatnio świat staje na głowie...

    Może odwróć horyzont?

    ;->

  • 66. Data: 2012-02-09 08:09:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 08:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Może odwróć horyzont?

    Ale tak serio - gość pokazuje _portfolio_ z kardynalnymi błędami. Przez
    całe lata internetu zawsze był odsyłany do poprawki, a od miesiąca nagle
    każdy, komu to przeszkadza, jest dziwny.
    Może coś się zmieniło, jakaś nowa estetyka nastała od roku 2012, a ja
    się nie załapałem na tę wiadomość?

    --
    pozdrawia Adam
    /aby wybrać opcję pierwszą wciśnij dwójkę/

  • 67. Data: 2012-02-09 09:01:09
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-02-09 09:09, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > każdy, komu to przeszkadza, jest dziwny.
    > Może coś się zmieniło, jakaś nowa estetyka nastała od roku 2012, a ja

    Jak już napisałem i chyba ktoś jeszcze,
    popełnił błąd, że dał linka na grupę (tą).
    Jego portfolio pokazuje "jakość" jego pracy.
    Teraz może powiedzieć zleceniodawcy "widziały gały co brały",
    a jakby podopieszczał na stronę, a z imprezy dał surowe,
    to mógłby kasy nie dostać za pracę.
    Z takim portfolio dostanie zlecenia od firm, które też leją na krzywy
    horyzont.

    JD

  • 68. Data: 2012-02-09 09:02:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2012 09:09, Janko Muzykant pisze:

    > Ale tak serio - gość pokazuje _portfolio_ z kardynalnymi błędami. Przez

    Może to być błąd, może być "koncepcja artystyczna" ;)

    Np. mimo pewnego sentymentu do "świata" Stargate, ostatniej serii z tej
    rodziny nie oglądam i oglądać nie będę, bo mnie odrzuciło modne ostatnio
    (chaotyczne) prowadzenie kamery (kamera nie jest stabilna, tylko lata za
    wszystkim - ma to na celu chyba wywołanie złudzenia uczestniczenia w
    "akcji").

    Dla jednych to błąd w sztuce, dla innych - nowa koncepcja.

  • 69. Data: 2012-02-09 14:26:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 10:02, Andrzej Lawa pisze:
    > Może to być błąd, może być "koncepcja artystyczna" ;)

    Koncepcja artystyczna nie schodzi z horyzontem poniżej 30 stopni :)
    Chyba, że jakaś nowa się pojawiła, impresjonizm ekspresjonistyczny.

> [...]
    > (chaotyczne) prowadzenie kamery (kamera nie jest stabilna, tylko lata za
    > wszystkim - ma to na celu chyba wywołanie złudzenia uczestniczenia w

    Głupia moda, a zysk duży. I jak szybko i sprawnie się kręci takie
    ujęcia. Szkoda, że po pięciu minutach kończę oglądanie tej ''nowej
    koncepcji''.

    --
    pozdrawia Adam
    /leje, a także pada, zacina, sieka, smaga, siusia, pryska, szcza i kapie.../

  • 70. Data: 2012-02-10 06:38:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Wygoda wrote:

> [...]
    > jak się da. Mój klient jest zawsze zadowolony z moich zdjęć i pracy
    > ze mną. Dostaje poprawnie naświetlony materiał, wszystko to co
    > chciał. Zdjęcia idą od razu do publikacji albo do materiałów
    > prasowych. Jeżeli ktoś do mnie dzwoni i mówi mi, żebym zrobił event za 300
    > zł
    > (2-3 godziny) to ja mu serdecznie dziękuję. Bo za 300 zł to nawet nie
    > jest koszt zużycia sprzętu. Niech sobie pani pojedzie do MediaMarkt i
    > kupi małpkę za 300 zł i sama ciuknie swoją imprezę.
    > Moja oferta na moim portfolio jest skierowana do osób, które wiedzą

    Tylko że ja wsam raz ciebie nie krytykuję, zdjecia mają całkiem sensownym
    poziom .