-
X-Received: by 10.31.153.195 with SMTP id b186mr1133104vke.14.1519028336601; Mon, 19
Feb 2018 00:18:56 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.153.195 with SMTP id b186mr1133104vke.14.1519028336601; Mon, 19
Feb 2018 00:18:56 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin2!goblin.stu.neva.ru!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03
.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!q21no2111161qtn.1!new
s-out.google.com!m4ni252qte.0!nntp.google.com!y7no1233545qtn.0!postnews.google.
com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 19 Feb 2018 00:18:56 -0800 (PST)
In-Reply-To: <p6e04p$fr0$4@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.25;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 132.188.32.25
References: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl> <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<p66i80$i1l$1@node2.news.atman.pl>
<5a86df47$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<p66tva$t7b$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69act$2n3$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69n7a$epm$3@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<p6e04p$fr0$4@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
Vetulani)
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Mon, 19 Feb 2018 08:18:56 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Body-CRC: 1875742706
X-Received-Bytes: 2514
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625128
[ ukryj nagłówki ]On Monday, February 19, 2018 at 8:59:22 AM UTC+1, Shrek wrote:
>
> W zasadzie trudno też mówić, że jest inaczej, gdyż nie ma _żadnego_
> przepisu, który by negował pierwszeństwo pieszego na przejściu. A przed
> przejściem... cóż - to po prostu pierwszeństwo z zasady ustala się dla
> miejsca przecinania kierunków ruchu. Inaczej nie ma to po prostu żadnego
> sensu.
Ale jest ten nieszczesny przepis o zakazie wejscia bezposrednio przed pojazd (nawet
na przejsciu). Uwazasz, ze do niczego nie sluzy i w sumie mozna go wykreslic, a sady
maja ignorowac roztrzygajac wine?
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.18 09:23 WS
- 19.02.18 09:27 Liwiusz
- 19.02.18 09:33 Shrek
- 19.02.18 09:54 WS
- 19.02.18 10:11 p...@g...com
- 19.02.18 10:32 WS
- 19.02.18 10:57 p...@g...com
- 19.02.18 11:42 Akarm
- 19.02.18 12:04 J.F.
- 19.02.18 12:05 robot
- 19.02.18 12:13 J.F.
- 19.02.18 12:24 J.F.
- 19.02.18 12:38 p...@g...com
- 19.02.18 13:43 Polwyk
- 19.02.18 13:53 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=