  • Data: 2010-12-10 07:32:35
    Temat: Re: Zamiennik 2SK2975
    Od: "tarnus" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:09g2g697q0uab9qtfqsv6mpqnraoo07kss@4ax.com...

    > Tylko jak znam zycie ma w drenie obwod rezonansowy. Gorne piki
    > napiecia moga siegac podwojnego napiecia zasilania.

    Oczywiście tak jest jak piszesz o obwodach. Są piki ale max wystąpi tylko
    przy pełnej mocy. Zakładając też że 2SK2975 ma Vdss 30V a zasilanie
    dopuszczalne TRXa to max 16V i wtedy jest te 5Wout to piki raczej nie będą
    miały dwukrotnego napięcia zasilania. Więc dla zasilania TRXa napięciem 9,6V
    i Vdss 20V tranzystora 3SK3476 mam nadzieję że taki zapas wystarczy.
    Oczywiście do czasu gdy nie znajdę oryginału lub zamiennika o którym
    później pisałem.
    Co mi tam... Próba nie strzelba, trzeba wlutować i zobaczyć co się będzie
    działo :)

    Marek