eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup felgiRe: Zakup felgi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup felgi
    Date: Fri, 6 Jun 2014 21:16:22 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 47
    Message-ID: <lmt426$o6g$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lmia4e$kfs$1@node1.news.atman.pl>
    <538cfa1a$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmiu7p$q48$1@usenet.news.interia.pl> <lmkj92$1ngd$1@news2.ipartners.pl>
    <lmlhpk$971$1@usenet.news.interia.pl>
    <5391bea9$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmsfq6$95c$1@node1.news.atman.pl>
    <5391dcc4$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmt2o1$mp9$1@node2.news.atman.pl> <lmt376$5o7$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1402082182 24784 91.200.93.101 (6 Jun 2014 19:16:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Jun 2014 19:16:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535007
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:lmt376$5o7$1@usenet.news.interia.pl...
    > Tomasz Wójtowicz wrote:
    >> W dniu 2014-06-06 17:22, Poldek pisze:
    >>> Tomasz Wójtowicz wrote:
    >>>> W dniu 2014-06-06 15:14, Poldek pisze:
    >>>>
    >>>>> Co ma do tego nacisk na oś?
    >>>>> Jeżeli na kołach są różne momenty, to przy hamowaniu jedno koło
    >>>>> blokuje
    >>>>> się wcześniej niż drugie.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Przecież moment powstaje z pędu całego samochodu. Moment bezwładności
    >>>> felgi to przy tym pierdnięcie.
    >>>>
    >>>> Kilka lat przejeździłem z różnymi felgami stalowymi (inna liczba
    >>>> wyciętych kółek) na jednej osi i nie odczułem żadnej różnicy. Na
    >>>> prostej
    >>>> i przy hamowaniu auto jechało po linii, bez żadnego ściągania.
    >>>
    >>> https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=masa+nieresorowa
    na
    >>
    >> :D
    >>
    >> Jeszcze gdybyśmy rozmawiali o ciężarze osi napędowej w pociągu, na
    >> której wisi ciężar silnika i/lub przekładni (kilka ton ekstra w stosunku
    >> do osi tocznej) to problem masy nieodsprężynowanej byłby istotny.
    >> Natomiast w samochodzie, nawet jeśli taka felga byłaby cięższa o
    >> kilogram, to nie robi żadnej różnicy, zwłaszcza, że zawieszenie
    >> samochodu pracuje inaczej niż zawieszenie pociągu - większa niezależność
    >> poszczególnych kół.
    >
    > Dlatego niektórzy wydają kilka stów, a nawet kilka tys. na felgi
    > aluminiowe, że są lżejsze o te parę deko.

    tu strzeliles kula w plot- zwykle popularne felgi aluminiowe nie beda
    lzejsze od odpowiednika w tym samym rozmiarze wykonanym ze stali


    --
    pozdr


    tck(at)top.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: