eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup felgiRe: Zakup felgi
  • X-Received: by 10.140.47.201 with SMTP id m67mr14350qga.29.1402069152127; Fri, 06 Jun
    2014 08:39:12 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.47.201 with SMTP id m67mr14350qga.29.1402069152127; Fri, 06 Jun
    2014 08:39:12 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!j5no1944775qaq.1!news-out.go
    ogle.com!k18ni6554qav.1!nntp.google.com!j5no1944773qaq.1!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 6 Jun 2014 08:39:11 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5391dcc4$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.173.122.185;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 5.173.122.185
    References: <lmia4e$kfs$1@node1.news.atman.pl>
    <538cfa1a$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmiu7p$q48$1@usenet.news.interia.pl> <lmkj92$1ngd$1@news2.ipartners.pl>
    <lmlhpk$971$1@usenet.news.interia.pl>
    <5391bea9$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmsfq6$95c$1@node1.news.atman.pl>
    <5391dcc4$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Zakup felgi
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Fri, 06 Jun 2014 15:39:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534981
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 6 czerwca 2014 17:22:43 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
    > Tomasz Wójtowicz wrote:
    >
    > > W dniu 2014-06-06 15:14, Poldek pisze:
    >
    > >
    >
    > >> Co ma do tego nacisk na oś?
    >
    > >> Jeżeli na kołach są różne momenty, to przy hamowaniu jedno koło blokuje
    >
    > >> się wcześniej niż drugie.
    >
    > >>
    >
    > >
    >
    > > Przecież moment powstaje z pędu całego samochodu. Moment bezwładności
    >
    > > felgi to przy tym pierdnięcie.
    >
    > >
    >
    > > Kilka lat przejeździłem z różnymi felgami stalowymi (inna liczba
    >
    > > wyciętych kółek) na jednej osi i nie odczułem żadnej różnicy. Na prostej
    >
    > > i przy hamowaniu auto jechało po linii, bez żadnego ściągania.
    >
    >
    >
    > https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=masa+nieresorowa
    na

    Masz rację że istnieje pojęcie masy nie resorowanej. Ale nie bierzesz pod uwagę że
    nie liczy się w opisywanym przypadku to że felga będzie miała inną masę a różnica
    masy pomiędzy lewą i prawą stroną. W skład masy nie resorowanej wchodzi wiele
    elementów a nie tylko felga. Jak felga będzie cięższa albo lżejsza o 10 deko to 10
    deko stanowi ułamek masy nieresorowanej jaka przypada na koło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: