  • Data: 2014-06-06 15:30:41
    Temat: Re: Zakup felgi
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-06 15:14, Poldek pisze:

    > Co ma do tego nacisk na oś?
    > Jeżeli na kołach są różne momenty, to przy hamowaniu jedno koło blokuje
    > się wcześniej niż drugie.

    Przecież moment powstaje z pędu całego samochodu. Moment bezwładności
    felgi to przy tym pierdnięcie.

    Kilka lat przejeździłem z różnymi felgami stalowymi (inna liczba
    wyciętych kółek) na jednej osi i nie odczułem żadnej różnicy. Na prostej
    i przy hamowaniu auto jechało po linii, bez żadnego ściągania.