  • Data: 2011-07-25 12:59:14
    Temat: Re: Zakup C15
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    news:5238umhouv1l.dlg@lepper.institute.com...

    > Pod koniec juz 1.9, dobry stary XUD9

    > Nie, nie robiłeś, reanimowałeś zarżniętą. Robienie kosztuje niecałe 100 zł
    > za zestaw naprawczy plus robocizna, też powinno być poniżej 100 zł

    Przerobiłem już temat belki i doszedłem do wniosku że wolę raz na 250-300
    tys. km wydać 660 zl (wtedy tyle mnie wyszło) niż wymieniać łożyska i bawić
    się w wymianę uszczelniaczy i smaru co 50-100 tys. A i tak nie wiadomo czy
    tuleje nie byłyby do wymiany. Wtedy nikt za 100-200 zł tego by nie chciał
    zrobić. Podejrzewam że jednak teraz równieź. Ty oczywiście wiesz lepiej.