  • Data: 2011-07-25 13:23:39
    Temat: Re: Zakup C15
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    news:1bbuz988n2aer$.dlg@lepper.institute.com...

    > Tak, wolę zapobiegać niż leczyć. Taki jestem dziwny.
    >
    > http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-belki-tyl-citroen
    -c15-xantia-bx-i1691743322.html
    > http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-wahacza-tyl-citro
    en-bx-c15-xantia-i1702418836.html
    > itp.
    > to jest dostępne od wielu lat bez problemu. Wiem, bo kupowałem.
    > Jeżeli belka nie jest zarżnięta, to wymiana zajmuje godzinę, dwie robiąc
    > jedną ręką a drugą drapiąc się po jajach.

    No popatrz, ja to robiłem jakieś 5 lat temu i nikt nie chciał przy tym
    grzebać za mniej niż 600 zł. Antalex wtedy robił komplet za 660 zł.
    Kalkulacja była dla mnie jasna czyli jeździć aż będę luzy. Mój kolega w 206
    też 5 lat temu, też obdzwonił kilka warsztatów i doszedł do takich samych
    wniosków. A tak swoją drogą to ciekaw jestem za ile teraz wymienią same
    łożyska z oby stron.