  • Data: 2011-07-25 14:46:36
    Temat: Re: Zakup C15
    Od: MHM <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak swoją drogą to ciekaw jestem za ile teraz wymienią same
    > łożyska z oby stron.

    Se gada slepy z gluchym.

    Waldek Ci podaje (jak sadze) ceny za same czesci. Ty podajesz ceny czesci
    wraz z robocizna.

    Roku temu za wymiane łożysk w Xantii Break (kombi) zapłaciłem w warsztacie
    600zl za obie strony. Z tego koszt czesci wyniosl 350zl za obie strony.
    Warsztat we Wroclawiu specjalizujacy sie w Citroenach.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena