  • Data: 2011-07-25 13:17:55
    Temat: Re: Zakup C15
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-25 10:27, yabba pisze:
    > Witam,
    >
    > Planuję kupić samochód roboczy w stylu Partner, Berlingo, C15 itp.
    > Ciężarowy, najchętniej diesel, bardzo tani.
    > Porady dla Partnera/Berlingo znalazłem na grupie, ale o C15 jest mało
    > postów.
    > Na co zwrócić uwagę przy zakupie C15 z okolic roku 2000? Jakie jest tam
    > zawieszenie z tyłu? Czy podobne do Berlingo i trzeba uważać na łożyska i
    > ustawienie kół? Jakie są newralgiczne punkty tego samochodu?

    Nie kupuj C15. W ogóle ciekawe czy teraz idzie kupić C15 która nie jest
    zardzewiałym wrakiem. Lepiej dołóż troszkę kasiory i kup
    Berlingo/Partnera. Z silnikiem 1,9D nie do zajechania.
    Jak już nie chcesz berlingo to lepiej chyba Opla Combo I z 1,7D pod
    maską. Silnik Isuzu, bardzo trwały i ekonomiczny, a troszkę mniej będzie
    rudej niż w C15. Combosa można mieć nawet z AIRBAGIEM i klima :)