  • Data: 2011-07-25 13:11:07
    Temat: Re: Zakup C15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 12:59:14 +0200, Agent napisał(a):

    > Przerobiłem już temat belki i doszedłem do wniosku że wolę raz na 250-300
    > tys. km wydać 660 zl (wtedy tyle mnie wyszło) niż wymieniać łożyska i bawić
    > się w wymianę uszczelniaczy i smaru co 50-100 tys. A i tak nie wiadomo czy
    > tuleje nie byłyby do wymiany. Wtedy nikt za 100-200 zł tego by nie chciał
    > zrobić. Podejrzewam że jednak teraz równieź. Ty oczywiście wiesz lepiej.

    Tak, wolę zapobiegać niż leczyć. Taki jestem dziwny.

    http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-belki-tyl-citroen
    -c15-xantia-bx-i1691743322.html
    http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-wahacza-tyl-citro
    en-bx-c15-xantia-i1702418836.html
    itp.
    to jest dostępne od wielu lat bez problemu. Wiem, bo kupowałem.
    Jeżeli belka nie jest zarżnięta, to wymiana zajmuje godzinę, dwie robiąc
    jedną ręką a drugą drapiąc się po jajach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.