eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup C15Re: Zakup C15
  • Data: 2011-07-25 18:10:19
    Temat: Re: Zakup C15
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-25 12:45, yabba pisze:
    >
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    > news:16b9ubz0mfyrx$.dlg@lepper.institute.com...
    >> Dnia Mon, 25 Jul 2011 10:37:17 +0200, yabba napisał(a):
    >>
    >>>
    >>> Podobno rdza jest tylko w egzemplarzach składanych w Polsce.
    >>
    >> C15 to pełne wykopaliska, może gdzieś na początku 1995 roku to jeszcze
    >> był
    >> fajny samochód, ale teraz to już będzie padlina.
    >
    > Co masz na myśli pisząc padlina? Stan techniczny? Wygląd?
    >
    >> Citroen Visa który stanowi podstawę auta to konstrukcja z połowy lat 70,
    >> kabina ciasna, głośna
    >
    > To akurat nie ma znaczenia.
    >
    >> i niestety rdzewiejąca w każdym przypadku.
    >> Różnica jest tylko w szybkości rdzewienia,
    >>
    >
    > Chciałbym , żeby wytrzymał rok (20 tys. km).
    >
    >
    Jestem szczęśliwym / nieszczęśliwym uzytkownikiem c15 z końca produkcji
    (rok prod. 2005 bodajże), kupiłem 2 latka, z przebiegem 200 kkm.
    Genralnie auto prymitywne do bólu (a jestem tolerancyjny na tym punkcie).
    przykłady:
    - komfort: nawiew tylko jednobiegowy, tylko przez nawiewki centralny i
    na buty. nawiewki zewnetrzne nie połączone z systemem ogrzewania, zawsze
    biorą powietrze z zewnątrz. można sobie wyobrazić ten komfort zimą.
    - oświetlenie konsoli środkowej (przycisków) z zewnątrz.
    - fotele po dwóch latach ciężkiej eksploatacji (wchodzenie i wychodzenie
    często zimą ze śniegiem) zardzewiały i się nie regulują.
    - prawy fotel nieprzesuwny fabrycznie.
    - brak pasów z tylu, nie ma jak wieźć dziecka w foteliku.
    - rdza jest wszędzie
    - padło wspomaganie, silnik zaczał brać olej i jest już po kapitalce
    - miska olejowa jest tak nisko, że zimą zwykła zaspa ją krzywi (jest
    chyba aluminiowa - ta miska), po czym zaciera pompę oleju, i silnik do
    ponownego remontu.
    - jedna wycieraczka, padające zamki, trudności z montażem zamka
    centralnego w szczególności do tylnych drzwi
    - rdzewiejące lustra refletktorów,
    - brak regulacji lusterek zewnętrznych
    - oc - kroją nas 800 zł (ze zniżkami): bo ciężarowe, bo 1.9.

    porównuje do Opla Combo, i tak za C15 dałem 8kzł, i do teraz jakieś 7
    kzł w naprawy, Combo kosztowało 12 kzł + lpg 3 kzł, razem 15 kzł.
    Naprawy Combo poniżej 2 kzł (jakaś drobnica, głównie w elektryce).
    Te same koszta po 3 latach, ale komfort użytkowania Combo nieporównywalny.
    Reasumując, szukałem taniego woła roboczego i wybrałem zadbany nie
    zardzewiały egzemplarz C15. Teraz po 3 latach jestem z tego zakupu
    niezadowolony, polecam więc coś bardziej współczesnego, np. Combo,
    innych tego typu aut nie znam (z użytkowania) więc się nie wypowiadam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: