    From: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup C15
    Date: Mon, 25 Jul 2011 12:45:06 +0200

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:j0j9di$2kk$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakie są newralgiczne punkty tego samochodu?

    Rdza. U znajomych jest taka c15 z samego końca produkcji, która nigdy nie
    miała dzwona a wygląda jak by była po kilku i to nieudolnie zrobionych
    naprawach blacharskich. Jeszcze na gwarancji CAŁY samochód był lakierowany
    bo już był rudy zamiast biały. Dolna część budy oraz krawędź maski to
    obowiązkowo pordzewiałe elementy.

    Poza tym jest to koszmarny wynalazek, pod prawie każdym względem ale
    jednocześnie posiadający niewytłumaczalną dawkę uroku, która sprawia że
    większość osób lubi takiego parcha choć jazda nie należy do przyjemności.
    Niestety nie zmienia to faktu, że tam nie ma wzmocnień bocznych w drzwiach,
    jest potwornie głośno, hamulce są nędzne a w zakrętach odczucie jest takie
    jak by buda za chwilę miała trzeć bokiem o asfalt. Trochę sobie nią
    pojeździłem w jednej firmie, ale z własnej nie przymuszonej woli w życiu bym
    czegoś takiego nie kupił więc proponowałbym Ci żebyś się przejechał zanim
    kupisz bo można się zdrowo zdziwić. Po jeździe na miejscu pasażera nigdy nie
    byłem w stanie zapanować nad koniecznością rozprostowania gnatów zaraz po
    wyjściu z kabiny - pozycja pasażera była dla mnie nieprawdopodobnie
    nienaturalna i niewygodna.

    C15 o której piszę ma w tej chwili nieco ponad 100 00 km i do tej pory nie
    było większych problemów z silnikiem ani ze skrzynią biegów co jest bardzo
    dobrym wynikiem z uwagi na to, że samochód był zdrowo pałowany.

    Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie aby taki samochód z 2000 roku nadawał
    się jeszcze do jazdy. Oczywiście w Polska wszystko się nadaje, ale
    autentycznie bym się bał że z uwagi na rdzę i gwarantowaną burzliwą
    przeszłość samochód się rozpadnie w przypadku jakiegokolwiek dzwona. Bez
    mała wszystkie C15 jakie w życiu widziałem były ewidentnie skatowane tak jak
    to ma miejsce w przypadku samochodów do pracy.

    --
    pozdrawiam
    kml