  • Data: 2011-07-25 12:26:47
    Temat: Re: Zakup C15
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    news:16b9ubz0mfyrx$.dlg@lepper.institute.com...

    > C15 to pełne wykopaliska, może gdzieś na początku 1995 roku to jeszcze był
    > fajny samochód, ale teraz to już będzie padlina.
    > Citroen Visa który stanowi podstawę auta to konstrukcja z połowy lat 70,
    > kabina ciasna, głośna i niestety rdzewiejąca w każdym przypadku.
    > Różnica jest tylko w szybkości rdzewienia,

    Ja dużo nie powiem ale jeździłem takimi C15 przez rok i problemu z nimi nie
    było. Miały silniki 1,8 D bez turbo, nic sie w nich nie psuło (jeden miał
    380 tys. km, drugi 220 a trzeci 60), ciągnęły bardzo dobrze jak na swoją
    niską moc. Paliły 5.5 l (ten z 380 tys 6 l - sprawdzałem raz z nudów
    kilkanascie tankowań. Skajowate siedzenia były odporne na częste wysiadanie
    i wsiadanie (taka była specyfika pracy). Z plusów to zawieszenie było fajnie
    miękkie jak na auto dostawcze co mi odpowiadało zwłaszcza że nie woziłem
    ciężkich ładunków. A jak czytałeś o blece to ja akurat robiłem w Citroenie
    AX za 660 zł na oryginalnych częściach w 2 godziny pracy na miejscu - zobacz
    Antalex