    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Date: Sun, 19 Feb 2023 19:21:45 +0100
    <1v6xld0z29jl4$.uwgxywqs6x1s.dlg@40tude.net>
    <tsqcam$1qq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <4...@4...net>
    <tsr22a$cc4$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <tssi1g$glc$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ma3ct0djnlwi$.srawb9b4pyl4$.dlg@40tude.net>

    W dniu 19.02.2023 o 18:39, J.F pisze:

    > A co to za cokół

    GY6,35.

    > Jest jeszcze wersja, zeby wstawic kierunkowe LED, a odblysniki wywalic
    > :-)

    Człowieku - ja w poważnej formie pracuje - to musi być oparte o sześć
    instytucji i certyfikaty. Chciałbyś żeby każdy mógł sobie żarówkę
    wymieniać jak chce? A jak się spali buda od papierosa i ubezpieczyciel
    to w zgliszczach znajdzie? Albo ktoś architektowi podpierdili, ablo
    szefowi szefa że jakieś chińskie popierdółki wkładamy zamiast prawilnych
    żarówek? I nie - nie żartuje.

    > 20 lat produkcji w rok nie zastapisz.

    Za 20 lat będą walczyć z elektrykami na baterie bo się palą i wymyślą
    nowe co się nie palą. I tak w kółko:P Tu nie chodzi o żadną elkologię a
    ekonomię - musi być ruch w interesie. Ponadto sobie ktoś w unii
    wymyślił, że będziemy awangardą w "zielonych rozwiązaniach" i potem
    będziemy to sprzedawać całemu światu za gruby hajst.

    > Ale milion w Niemczech robi wrazenie, a w Norwegii udzial w sprzedazy
    > cos z 80%.

    I z tego co słyszałem jebło w okolice zera zaraz po tym jak przestały
    się ulgi i dopłaty opłacać:P

    > Pozostalo po nim to, ze ludziom sie juz nie chce chodzic/jezdzic do
    > pracy :-)

    Oraz to, że jest pozwolenie na zastępowanie prawa tłitami i na to że
    można bezkarnie po prostu nie wypełniać podstawowych obowiązków państwa
    jak edukacja, ochrona zdrowia czy sądownictwo, doproawdzić do 100 tys
    nadmiarowych zgonów, niezwiązanych z bezpośrednio z epidemią,
    jednocześnie robić przy tym wały na skalę bilijną i na końcu powiedzieć
    "sorry kowit" - nawet opozycja i większość represjonowanych ich w tym
    kurwa wspierała. Jeśli myślisz, że to doświadczenie zostanie bez
    dalszego ciagu to gratuluje dobrego samopoczucia - jeśli władzy
    umożliwić popełnienie jakiegoś kurewstwa (nawet w zamyśle nie będącym
    kurewstwem i służącym czemuś zupełnie innemu) to jest tylko kwesti czasu
    kiedy to kurwewstwo zostanie przez władzę popełnione.

    > Widac szczepionka dala rade :-P

    Sputnik?

    > No to musisz zostac posłem i przeforsowac :-)

    Nie mogę - ani ty nie możesz. Nawet jak będziesz miał nie 5% a 15%.

    > Tak jest. Zreszta tyle wegla to w złomie sie znajdzie :-)
    >
    > Tym niemniej kombinuja jak uwolnic huty od wegla, bo na razie duzo
    > zuzywaja.

    No jak to jak - trzba napisać rozporządzenie żeby przy każdej hucie było
    gniazdko i ją do gniazdka podłączyć:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!