  • Data: 2023-02-19 21:39:38
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2023 o 20:50, J.F pisze:

    > na oko są nieduze LED w tym cokole.
    > To na 12V ?

    Jep.

    > Zarówka jest od tego, zeby ją wymieniac :-)

    Oczywiście - ale musi pasować a nie wymagać wypieprzenia odbłyśnika. No
    i musi mieć cert CE a nie china export.

    > Szefowi powinno na oszczednosciach zalezec.

    E tam. Szefowi zależy żeby było prawilnie. To tak naprawdę nie jego
    pieniądze.

    > Jest. Samochody nie są wieczne, a rdza pomaga :-)

    Ale co kilka lat musi być nowe euro. A już ostatnie było naciągane.
    Ekologiczne miały być już dizle, pelet, gaz... I tak co chwila.

    > To sie tak troche spóźnil,

    Dlatego licytuje wysoko.

    > No, jakby mieli do Tesli dorzucic 200% podatku, to pewnie by sie
    > przestalo oplacac.
    > Ale chyba cos zle slyszales, a oni nie podniesli
    >
    > https://www.dw.com/en/norway-electric-car-sales-soar
    -setting-new-record/a-64266831

    W 2022:P Na starych podatkach.

    Źródełko gówniane. Ale takie czasy że w poważnych nie wolno o
    elektrykach źle pisać

    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/norwegia-nie-ch
    ce-juz-elektrykow-bo-sa-za-drogie.html

    > Ciekawe jak dlugo sie to utrzyma ... no ale dzieki wojnie Norwegia ma
    > duze wplywy z ropy i gazu, to ich stac :-)

    Czyli typowa ekologia - jeżdzą ekologicznie na prąd z kasy za sprzedaż
    brudnych paliw:P

    > Caly czas bylo.

    Nie było. Przynajmniej nie było powszechnie akceptowane a powoływanie
    się na konkretne przepisy a nie tłity p.o.remiera nie było nazywane
    antynaukowym szurstwem.

    > Przeciez bylo nauczanie zdalne.

    Poważnie? To może nie straż pożarną zrobią wirtualną i niech
    zwitrualizują podatki. Przedszkola też kura były zdalne:P Poważnie -
    dostawałem maila jaką bajkę mam dzieciakowi przeczytać w domowym
    przedszkolu:P

    > A rejestrowales sie do specjalisty?

    Ale że co? No się parę razy rejestrowałem, z dzieciakiem bywałem. Matka
    też - no za wyjątkiem koronopierdolca bo jak w 2020 zamknęli to topiero
    w 2022 otworzyli. Przez dwa lata nie realizowano praktycznie żadniej
    diagnostyki i prewencji. A i jak coś nie ratowało życia to też odwoływano.

    > W sumie, to ja sobie te teleporady chwalilem.

    Ty sobie chwaliłeś, ja poniekąd też. 100 tysięcy ludzi którzy zmarli bez
    kowida a jednak nadmiarowo sobie nie chwalą. Co co teraz umierają na
    kardio i onko też pewnie nie - zaraz się okaże że to longkowid i można
    się rozejść.

    > Sami sobie winni, nie zaszczepili sie, nie nosili maseczek :-)

    EEE. Nie. Te 100 tysięcy ludzi zmarło bez kowida. A i zależność między
    szczepieniami i zachorowaniami okazała się... żadna. Potem weszła nowa
    wikcylologia i okazało się że szczepienia nie zapobiegają zakażeniom.
    Trochę się to gryzie z dotychczasową narracją że dzięki szczepieniom
    eradykowano kilka chorób, ale mondrzejsze o to nie pytać. Widzisz -
    odwalono potężny fakap i tak oszukano ludzi, że samo stwierdzenie że
    zostali oszukani bdzi u nich agresję...

    > Dawno nie sprawdzałem statystyk - to bylo dłuzej, niż 2 miesiące

    Zasadniczo nie ma już statystyk. Można się rozejść.

    > No cóz ... jak przegrają wybory, to nowa władza bedzie o tym
    > decydowac, i nie wiadomo co sie jej bardziej oplaca :-)

    NIe ma znaczenia jaka - każda ten precedens wykorzysta.

    > No nie, trzy "zachodnie".

    Gówno pomogły - pomógł omikron i inwazja na ukrainę.

    > Mozemy, tylko musimy sie zjednoczyc, chocby tylko formalnie.
    >
    > Kukiz dał radę, Hołownia dał radę - bierz przykład :-)

    Ja pierdolę - ale przykład;) To dzięki szmacie i płaczkowi będę mógł
    kupić tą spalinkę?

    Hm??? A łukowe?

    --
    Shrek