  • Data: 2023-02-19 18:39:15
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Feb 2023 08:10:41 +0100, Shrek wrote:

    > Z hurtowni.

    > 100W

    No to na wyladowcze za słabe.
    Na LED w sam raz :-)

    > Nawet nie - po prostu dziura w odbłyśniku mała i ledy za szerokie.

    A co to za cokół

    Jest jeszcze wersja, zeby wstawic kierunkowe LED, a odblysniki wywalic
    :-)

    > No ale widzisz - w zależności od tego co potrzebujesz coś może być
    > ekologiczne albo nieekologiczne.

    > Tak pogodziły że dalej mimo zachęt stanowią margines.

    20 lat produkcji w rok nie zastapisz.
    Ale milion w Niemczech robi wrazenie, a w Norwegii udzial w sprzedazy
    cos z 80%.

    > Cowid, wojna, inflacja, pis... mało ci?

    > Ale cały burdel po nim pozostał.

    Pozostalo po nim to, ze ludziom sie juz nie chce chodzic/jezdzic do
    pracy :-)

    >Zersztą skończył się dość niespodziewanie;)

    Widac szczepionka dala rade :-P

    > No nie bardzo - sprawdziłem i w mojej dzielni jest chyba z 6 publicznych
    > ładowarek - pewnie po kilka stanowisk więc niech będzie 25. Na 100 tys
    > ludzi. Częśc na mapce ma komentarze "telefon do ochrony" i otwarte w dzień:P

    To jeszcze mozesz spuscic przedluzacz z okna :-)

    > Ale jak chcę móc sobie wybrać co chcę kupić.

    No to musisz zostac posłem i przeforsowac :-)

    > Tyle co potrzebują do stali to sobie znajdą jakolwiek - w ostateczności
    > "zrobią" z czegoś innego ten węgiel. C to dość populatny pierwiastek.

    Tak jest. Zreszta tyle wegla to w złomie sie znajdzie :-)

    Tym niemniej kombinuja jak uwolnic huty od wegla, bo na razie duzo
    zuzywaja.

    J.