  • Data: 2023-02-19 00:54:13
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Feb 2023 18:31:54 +0100, Shrek wrote:

    > To tak nie działa na poziomie wyższym niż januszeks.

    Dziala na kazdym poziomie, do odważnych swiat nalezy.

    A przeciez w dodatku mamy unijne przepisy - żarówki są zakazane.
    A lamp wyłączyc nie mozna, bo architekt itp :-)

    Ale skad tam halogeny - mocniejsze swiatla od lat byly wyładowcze ..

    > No nie ma - po prostu ledy są większe

    > Architektoniczne.

    Ale jakiejs malej mocy?
    Bo mnie chodzilo o to, ze jak np wąską wiązkę maja dawać, to wlókno
    musi być małe, i LED ma kłopot ..

    > Jak już pisałem - pięć lat temu przyznałbym ci rację. Po tym jak za
    > pytanie "dlaczego chodzenie chodnikiem jest generalnie dozwolone, czyba
    > że chodnik jest przez park" zostawałeś szurem to już nic mnie nie
    > zdziwi. Jak jeszcze ma się do tego możliwość generowania prawa, media,
    > nieograniczone zasoby i umiejętnie wykorzytuje psychologię tyłumu to
    > rzeczy o których normalnie powiedziałbyś że są absurdalne stają się
    > nagle możliwe. Pamiętasz jak 10 lat temu to dizle miały być ekologiczne?;)

    Pózniej chyba był dylemat - mało CO2 czy mało NOx.
    Elektryki pogodziły :-)

    > Być może - ale jednak jakby ktoś 5 lat temu powiedział jak będzie
    > wyglądał 2022 to byś powiedział że jakiś świr lub fatalista.

    A co jest takiego tragicznego w 2022?
    Wojna na Ukrainie? W 2013 byloby to jakies zaskoczenie, ale potem juz
    nie. Inflacja? To wrecz pene ze bedzie :-)
    Covid ... sie skonczyl :-)

    > No ale spalinka własnie nie wymaga żebym ją podłączał na noc do stacj
    > benzynowej, więc jej pod blokiem nie potrzebuję.

    Ale elektryk tez nie, chyba, ze przejezdzasz 200km dziennie.
    Widzales - sa kraje, gdzie pod sklepem jest 20 ladowarek.
    Tylko wszystkie zepsute :-)

    > I co mi to da?

    Poczucie zadowolenia :-)

    No, jak poslem zostaniesz, to bedzie cie stac na elektryka.
    Tylko ... poslowie dostaja zwrot za paliwo ... a za prąd ?

    > A jest z węgla. No dobra - to co miałeś na myśli, że bez węgla nie ma
    > samochodów - węgiel w stali?

    huty.
    Choc myslą, jak to robic bez wegla - tzn niewielka ilosc do stali moze
    byc.

    J.