  • Data: 2012-06-28 11:26:22
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:4fec1a93$0$1221$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > I zachowuje, skoro nie wyprzedza kolumny na dzika, tylko delikatnie jedno
    > auto po drugim.

    Zachowuje rozsądek jak nie wciska się w miejsce przed wyprzedzanym,
    zmuszając go do hamowania. Nie wie, czy "wyprzedzany" też nie przymierza się
    do wyprzedzania.
    Jeśli miejsca jest sporo i nie zmusza nikogo do hamowania to wyprzedzanie
    jest przeprowadzone poprawnie.

    > Papuga zawsze druga.
    > Wymyśl coś oryginalniejszego.

    Tą modyfikacją Twojej wypowiedzi, chciałem tylko uświadomić Ci, że punkt
    widzenia zalezy od punktu siedzenia. Ci wolniejsi też mogą sobie jechać i
    nie wolno im przeszkadzać w imię własnej wygody.

    > A jak masz zamiar sobie pokapeluszować i popyskować

    Wyrażanie swoich opinii to nie pyskowanie.

    > to PLONK WARNING.

    Ojej!

    --
    Pozdrawiam,