  • Data: 2012-06-23 18:52:29
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Jun 2012 16:24:58 +0200, Jan45 napisał(a):

    > Bo to by była nieprawda. Rezygnacja to nie jest sposób.
    > Przynajmniej dla mnie nie jest. Stado jako grupa
    > zgrana nie powstaje momentalnie. Trzeba trochę czasu,
    > żeby ludzie się porozglądali i pozastanawiali, co zrobić,
    > albo kogo by tu naśladować. A dopóki czegoś lepszego nie
    > mają, jadą za zawalidrogą, bo to jest taki przymusowy
    > przewodnik, czy może raczej hamulcowy.

    Taaa ... Ale to patrz dalej - niektorzy sie porozgladali, pozastanawiali, i
    pisza - nie ma sensu wyprzedzac. Tylko ze to nie ma nic wspolnego ze stadem
    - czyste myslenie.
    Ba, jak juz sobie czlowiek pomysli, to nawet przyklad warszawiaka, ktory
    wyprzedza ludzi po kolei w tym korku wcale nie sklania do nasladownictwa,
    mimo ze serce sie do tego rwie :-)

    > Kiedy u nas ruch się zaczął nasilać, czyli po wprowadzeniu
    > na rynek samochodów nowszych niż fiaty i łady, jazda stała
    > się mniej stresująca, bo te nowe samochody są znacznie
    > mniej awaryjne. Kiedyś co kilometr stały przy drogach
    > samochody, w których kierowcy coś majstrowali.

    No nie, syrenki moze, ale fiaty az tak bardzo awaryjne nie byly.
    Ja tam troche przygod mialem, ale zeby sie stresowac ?

    > reguła. Dziś mamy samochody lepsze, i więcej, ale są te
    > korki i nie jestem pewny co lepsze. Stres w korku czy stres
    > spowodowany większym prawdopodobieństwem awarii.
    > Pośredniej sytuacji u nas nie było.

    no nie, korkow przybywa stopniowo, wraz z pojawieniem sie nowszych
    samochodow. I prawde mowiac to niekoniecznie lepszych.

    > To wtedy, kiedy przewodnik jest zarazem jedynym reproduktorem,
    > a stado składa się z osobników płci żeńskiej.

    No nie, bo z kim mialby walczyc jedyny samiec ? :-)

    > W takiej sytuacji przydają się większe przerwy między TIRami.

    Ale one obowiazuja w czasie jazdy, na postoju niekoniecznie.
    Jak uczy doswiadczenie - przerwy jednak sa, i daje sie pojechac

    J.