  • Data: 2011-03-25 06:36:38
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: "Ktostam" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup

    > W takiej sytuacji masz absolutną rację. Nie zmienia to jednak faktu że
    > imho na motorze trzeba jednak dwa razy szybciej myśleć niż jechać ;).
    > Konsekwencje błędów są przyznasz bardziej bolesne.

    >Owszem, ale najczęściej wynika to z konieczności reagowania na cudze
    >błędy i naruszenia przepisów grożące zdarzeniem drogowym.

    Tak jak już ktoś tu wspomniał "tych co mieli pierwszeństwo pełne są
    cmentarze".

    >Żeby ślepcy/lenie mogli sobie wyjeżdżać z podporządkowanej bez
    >patrzenia? To zdecydowanie zły pomysł.

    Raczej żeby wyrównać szanse. Popatrz ile jest miejsc gdzie jest problem
    wyjechać kiedy główną jedzie ktoś dopuszczalną 50-tką ze względu na fatalną
    widoczność z podporządkowanej. A mimo to widuje się geniuszy na głównej
    którzy dają w palnik (i auto i moto). Swego czasu mieszkałem w miejscu gdzie
    dzięki oznakowaniu (a raczej jego braku) drogi przez dobry rok wyjeżdżałem z
    duszą na ramieniu wypuszczając najpierw maskę na 2-3 s. Na szczęście w końcu
    się zlitowano i postawiono zakazy parkowania. Innego wyjazdu nie miałem.
    Wszyscy łącznie z Policją i SM mieli w głębokim poważaniu że te płyty z boku
    to jednak ulica i to jest skrzyżowanie.

    I na zakończenie, z wiekiem człowiek zauważa że nie jest nieśmiertelny
    (jednak nawet ta uproszczona fizyka jakoś się w codziennym życiu sprawdza).
    Dobrze jeśli do tego czasu sobie ani nikomu nie zniszczy zdrowia i życia.
    Czego Tobie, sobie i wszystkim życzę.

    PS. Nie jestem motocyklistą, ale darzę Was pewną sympatią. Nie lubię idiotów
    (wszelkich typów).

    PZDR.