  • Data: 2011-03-25 11:38:28
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2011 11:08, Ktostam pisze:

    > Co nie zmienia faktu że w pewnych przypadkach można posądzać ofiarę
    > przynajmniej o brak rozwagi jeśli nie skrajną głupotę lub zbyt wysoki
    > głód adrenaliny.

    OK, analogia: wbrew zasadom ostrożności nosisz wypchany portfel w tylnej
    kieszeni. Korzystając z łatwej okazji ktoś ci go kradnie. Który z was
    jest złodziejem?

    > Proszę Cię nie żartuj. Czemu nie peryskop?

    Parę dekad temu ludzie tak samo reagowali na np. obowiązek instalowania
    lusterek.

    > Niestety na pewno ulica. Jedyna droga dojazdowa na małe osiedle. A

    Nie było tablicy "Droga wewnętrzna" albo "Strefa zamieszkania"?

    > odpowiedź Policji jak zawsze, "przyjedziemy to już ich nie będzie bo
    > tutaj parkują tylko Ci co przyjeżdżają na szybkie zakupy".

    A, bo trzeba się poświęcić - podać personalia, zrobić zdjęcie i zgłosić
    się na świadka. Inaczej faktycznie w większości przypadków znikną zanim
    patrol dojedzie.