  • Data: 2010-11-01 23:27:49
    Temat: Re: Zabrane prawko...
    Od: Mark <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 20:04, Andrew <a...@w...pl> wrote:

    > ok, wytlumacze Ci.
    >
    > Modlinska w remoncie, wymalowane zolte pasy, 3 pasy ruchu, dookola
    > barykady ze nie ma mowy o jakim kolwiek pieszym, kto zna Modlinska ten
    > wie. A te barany licza mi predkosc - ok niech im bedzie, ze wyprzedzam
    > na przejsciu (3 pasy ruchu wszyscy jada okolo 70 km/h)

    kurwa, o czym ty pierdolisz ? sam lubię poszalec, ale pasy - to
    świętość, wyprzedzasz ? rób to za zanim kogoś zabijesz na bank pieszy
    > szedl hahaha, ze przekroczylem zolta piekna linie malowana ciagla
    > oczywiscie :)))

    i ty jeździsz po unii ? ktoś kto jeździ po unii- nie zrobi czegoś
    takiego i tutaj- linia ciągła= świętość. bo raz- za drogo to kosztuje,
    2 mimowolnie nabiera się nawyków cywilizowanych krajów

    Ale widac bylo ze psy z rodowodem, wiec zapytalem raz
    > grzecznie, czy dadza 24 pkt ? Nie, 25 ! O czym to swiadczy ?

    może o tym, ze nie lubia pyskujących, cwaniakowatych gówniarzy, którym
    sie zdaje, ze potrafią jeździć i sa panami szos

    No wlasnie,
    > dlatego stwierdzilem od urodzenia ze z psami w uklady nie wchodze, i nie
    > dyskutuje 2 razy.

    widocznie nie osmielili się dyskutowac z takim hrabią , więc zrobili
    wszystko zgodnie z prawem

    > Pozdrawiam radiowoz z Bielan, ktory chcial dac 5 pkt karnych, ale
    > wystarczylo w dowod rejestracyjny wlozyc 200 zl, od razu znalazly sie
    > pod dupa.

    ty jestes typowy busiarz. podziwiam bezmyslność i dobre samopoczucie.
    takich jak ty trzeba eliminowac , dobrze, ze robicie to sami. i
    dobrze, ze są policjanci, którzy takich traktują jak powinni

    > Ci z Modlinskiej jak dobrze kojarze morda jednego z tych pieskow na bank
    > jezdzi w TV w Stop Drogowka. Pewnie awansik chce. OK dlatego go rozumiem. :)

    Ty cokolwiek rozumiesz ? Ty jesteś młody/gniewny gówno umiejacy
    cwaniaczek , majacy dobre mniemanie o sobie jako "kierowcy" . I nic
    więcej
    Majacy w dupie prawo, przepisy, umiejętności i całą resztę. Pochwal
    sie jak zdałeś ten egzamin- chętnie poczytam Panie Kierowco
    Żebyś nie pyszczył: międzynarodówka 8 lat, zawodowo 13 ( bo wczesniej
    do szkoły chodziłem , wiesz ? ;) )około 1,5 mln w transporcie cięzkim,
    gabaryty, konie na zawody, ładunki niebezpieczne, nietypowe przewozy ,
    i miesiecznie jakieś 12-13 tys na tacho . Prawko :A,B,C,D,T
    psychotesty na 5 lat ( bo normalnie tak daja ) i wszystkie badania-
    LEGALNIE ibez taryfy ulgowej, w osrodku omijanym przez "kierowców",
    taksiarzy, busiarzy i inna tego typu chołote jeżdżącą po całym
    województwie, zeby za kase ktoś dał te papierki, bo legalnie tam by
    ich nie dostali