  • 21. Data: 2010-11-11 18:11:01
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    news:ibh7u2$frr$1@news.dialog.net.pl...

    > Chciałbym poznać szczegóły tych wyliczeń.

    E tam, szczegoly. Ja bez kozery powiem pincet!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 22. Data: 2010-11-11 18:31:37
    Temat: Re: Zabojczy nakaz jazdy na swiatlach - nowe fakty
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Nov 2010 16:39:42 +0000 (UTC), Semir wrote:

    >Ja myśle, że teraz mogą się bać, bo już za dużo wiadomo na ten temat, jak to
    >uchwalili, jakie negatywne skutki to przynosi i kto wziął za to w łapę.
    >Wtedy zrobili to cichaczem, tak że nikt nie zdążył zaprotestować.

    Cichaczem to nie. Gadala sie o tym od lat, komisja sejmowa az sie
    znudzila obrabianiem tematu, ot, zglosili raz na predce, potem byly
    trzy glosowania i caly sejm dobrze wiedzial.

    A i te tabelki nie sa takie jasne, bo mam wrazenie ze wracamy do
    trendu. Albo to bylo zachwiane statystyczne, albo zdazylismy sie
    nauczyc jezdzic na swiatlach.
    A moze ktos odczyta lepsza przyczyne - np samochody potanialy, ubylo
    pieszych :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-11-11 18:54:08
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" napisal:
    > różnica jasno/ciemno to koszt 200...250 tyś. ton paliwa rocznie. :)

    Co daje ilość od 1,5 do 1,8 litra miesięcznie na samochód.
    Realności tej przedziału chyba nie zaprzeczysz?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2010-11-11 18:58:33
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-11 17:20:45 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> said:

    > to koszt 200...250 tyś. ton

    W RP nie istnieją tyśiące.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2010-11-11 19:02:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-11 18:58, Bydlę pisze:

    > W RP nie istnieją tyśiące.
    > ;>>>

    Fakt, rację masz!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2010-11-11 19:17:57
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" napisal:
    > różnica jasno/ciemno to koszt 200...250 tyś. ton paliwa rocznie. :)

    Co daje ilość od 1,5 do 1,8 litra miesięcznie na samochód.
    Realności tego przedziału chyba nie zaprzeczysz?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 27. Data: 2010-11-11 19:31:05
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Mowisz o fakcie, ze wszystkie wykresy od 2007 spadaja dosc ostro?

    Ty w ogóle czytałeś co tam jest napisane?

  • 28. Data: 2010-11-11 19:31:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Nov 2010 18:08:19 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Chciałbym poznać szczegóły tych wyliczeń.

    Po co? To i tak nic nie da.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2010-11-11 19:32:26
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nauczyc jezdzic na swiatlach.
    > A moze ktos odczyta lepsza przyczyne - np samochody potanialy, ubylo

    A dlaczego nie mielibyśmy wrócić do trendu? Przecież to oczywiste.
    Tyle, ze teraz jest o kilka tysięcy więcej wypadków niż by było bez świateł.

  • 30. Data: 2010-11-11 19:33:40
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):
    poznaÄ&#65533;szczegĂłĹ&#65533; tych wyliczeĹ&#65533;

    http://dadrl.pl/liczby