    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Date: Sat, 1 Jan 2011 18:05:33 +0100

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>

    > Żaden paradoks, w każdych warunkach masz dostosować prędkość do
    > warunków i w każdych warunkach masz mieć prędkość nie wyższą niż
    > przepisowa.

    Więc masz właśnie to co napisał przepiśca, że przy dobrych warunkach nie
    masz prawa dostosowania prędkości do warunków, gdy złe wymuszają na Tobie
    bycia ekspertem. To kompletnie bez sensu jest bo np lodu na drodze zimą nie
    da się przewidzieć. Trzebaby zakładać, że on zawsze jest. Kompletny paraliż
    komunikacyjny. Inna sprawa, że jak się nie założy to nie można uniknąć błędu
    oszacowania, bo kiedyś zawsze będzie się wydawało, że lodu nie powinno być a
    jest i ktoś może z tego powodu zginąć. No ale ... ograniczenie nie ma tu
    przecież nic do rzeczy.