  • Data: 2011-01-01 23:35:32
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

    > Co za brednie. Nie po to się człowiek ubezpiecza by ostatecznie miał
    > płacić sam. Szczególnie gdy chodzi o dużą kwotę.
    jak sie ubezpieczysz to mozesz kogoś rozjechać i najprawdopodobniej nie
    pójdziesz siedzieć. ale czy możesz go zastrzelić? Teraz pomyśl dlaczego.
    masz na to ubezpieczenie? niemasz. wiec dlaczego obowiązkowo opiekuńcze
    państwo, _TAK SAMO_ leczy za pieniądze podatników tych ktorzy:
    1 mają wypadek bo ktoś im zrobił krzywdę,
    2 bo popełnili wykroczenie,
    3 bo popełnili przestępstwo? Gdyby było normalnie, w pierwszym przypadku
    - sory, każdemu moze sie zdarzyć - ja sie dokładam do Twojego szpitala.
    ale w pozostałych dwóch? Gdybym miał wybór - powiem: spadaj. Zanjdź
    sobie ubezpieczalnie która ubezpieczy "wszystko" i płać im. ja niechece.

    ToMasz