    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zabezpieczenie wyjsci
    Date: Tue, 27 Mar 2012 12:13:11 +0200

    > Ja zrozumiałem to tak, że nie tyle zrobi kabel z takim połączeniem do
    > gniazd/wtyków, co podłączy wprost do zacisków urządzenia. Nie wiem jak
    > często fachowcy z USA robią podobne rzeczy, ale wejścia uodpornione na
    > takie sytuacje zdarzają się dość często.

    Jeżeli urządzenie nie ma zacisków, tylko określone gniazdo, to szansa
    wpięcia "innego" napięcia jest praktycznie niemożliwa.
    Bardzo często spotyka się urządzenia wielogniazdkowe, gdzie każde gniazdo
    jest inne, zabezpiecza to przed omyłkowym włożeniem innej wtyczki.
    Ewentualnie klucze w gniazdach. Sposobów jest wiele, z reguły te najprostsze
    są najskuteczniejsze.

    --
    Desoft