  • Data: 2011-04-20 09:16:46
    Temat: Re: Zabezpieczenie gniazda elektryki przyczepy
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2011 20:18, PeJot pisze:
    > Czołem.
    >
    > Montuję w aucie hak holowniczy ( dla *siebie* i na *parę* lat ).
    > Mechanika gotowa, zostaje elektryka. Chodzi mi o zabezpieczenie gniazda
    > przyczepy przed wilgocią. W poprzednich autach po zimie zawsze były
    > kłopoty z gniazdem, zaśniedziałe styki strajkowały, przewody były
    > poluzowane itd. Może zalać wnętrze gniazda jakąś żywicą, albo szukać
    > gniazda dobrze zabezpieczonego przed wilgocią ? Macie jakieś pomysły,
    > żeby toto zawsze działało od pierwszego "kopa" ? Chwilowo pomijam
    > przyczepy ze światłami wi-fi :) Patenty na ukrycie gniazda gdzieś pod
> [...]

    Hej, no jakbym ja ten post napisał.. w zeszłym tygodniu męczyłem się ze
    swoim gniazdem używanym raz na rok..
    Mi przyszedł taki pomysł aby gniazdo to demontować, normalnie jeżdżę bez
    haka, przykręca się go dwoma śrubami, pod jedną z nich jest przykręcona
    blacha, do której jest zamocowane gniazdo, więc roboty dodatkowej z
    przykręceniem gniazda nie ma.
    Problem tylko z drugim końcem przewodów, trzeba by jakąś złączkę w
    bagażniku zrobić i wykombinować jakieś przejście tak aby przewody z tą
    złączką, bez większej destrukcji i w krótkim czasie przecisnąć..

    Ale teraz spodobało mi się rozwiązanie zaproponowane przez Padre. Co do
    ewentualnych doczepek ze strony diagostów to przy haku może sobie być
    jakieś gniazdo z kablami idącymi gdzieś, ale nie zapięte. Jak chcę
    zapiąć przyczepę to podpinam do kabla w bagażniku i cześć.

    Doraźnie poratowałem się WD-40 bo było pod ręką, wszystkie światła
    ruszyły po włożeniu wtyczki, z tym że gniazdo mam zeszłoroczne, bo
    musiałem je wymienić z wyżej wymienionych powodów.