-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Albercik <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Zabezpieczenie gniazda elektryki przyczepy
Date: Wed, 20 Apr 2011 11:16:46 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <iom89u$71e$1@node2.news.atman.pl>
References: <iokjma$lde$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1303291006 7214 83.238.176.82 (20 Apr 2011 09:16:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Apr 2011 09:16:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.14) Gecko/20110223
Thunderbird/3.1.8
In-Reply-To: <iokjma$lde$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:608962
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.04.2011 20:18, PeJot pisze:
> Czołem.
>
> Montuję w aucie hak holowniczy ( dla *siebie* i na *parę* lat ).
> Mechanika gotowa, zostaje elektryka. Chodzi mi o zabezpieczenie gniazda
> przyczepy przed wilgocią. W poprzednich autach po zimie zawsze były
> kłopoty z gniazdem, zaśniedziałe styki strajkowały, przewody były
> poluzowane itd. Może zalać wnętrze gniazda jakąś żywicą, albo szukać
> gniazda dobrze zabezpieczonego przed wilgocią ? Macie jakieś pomysły,
> żeby toto zawsze działało od pierwszego "kopa" ? Chwilowo pomijam
> przyczepy ze światłami wi-fi :) Patenty na ukrycie gniazda gdzieś pod
> zderzakiem też mile widziane, choć na przegląd haka na stacji
> diagnostycznej wypadało by jechać z gniazdem zainstalowanym standardowo,
> bo na jego wsporniku jest tabliczka homologacyjna.
>
Hej, no jakbym ja ten post napisał.. w zeszłym tygodniu męczyłem się ze
swoim gniazdem używanym raz na rok..
Mi przyszedł taki pomysł aby gniazdo to demontować, normalnie jeżdżę bez
haka, przykręca się go dwoma śrubami, pod jedną z nich jest przykręcona
blacha, do której jest zamocowane gniazdo, więc roboty dodatkowej z
przykręceniem gniazda nie ma.
Problem tylko z drugim końcem przewodów, trzeba by jakąś złączkę w
bagażniku zrobić i wykombinować jakieś przejście tak aby przewody z tą
złączką, bez większej destrukcji i w krótkim czasie przecisnąć..
Ale teraz spodobało mi się rozwiązanie zaproponowane przez Padre. Co do
ewentualnych doczepek ze strony diagostów to przy haku może sobie być
jakieś gniazdo z kablami idącymi gdzieś, ale nie zapięte. Jak chcę
zapiąć przyczepę to podpinam do kabla w bagażniku i cześć.
Doraźnie poratowałem się WD-40 bo było pod ręką, wszystkie światła
ruszyły po włożeniu wtyczki, z tym że gniazdo mam zeszłoroczne, bo
musiałem je wymienić z wyżej wymienionych powodów.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.11 09:24 PeJot
- 20.04.11 10:54 Piotrek
- 20.04.11 11:22 Adam
- 20.04.11 12:14 gary
- 20.04.11 16:20 wowa
- 20.04.11 17:33 Padre
- 20.04.11 18:02 PeJot
- 20.04.11 19:09 Padre
- 20.04.11 19:41 PeJot
- 21.04.11 21:56 Michał Baszyński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)