  • Data: 2011-04-20 17:33:30
    Temat: Re: Zabezpieczenie gniazda elektryki przyczepy
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ale co z
    > szuraniem leżącego kabla po zderzaku, i samo przytrzaskiwanie - nic
    > złego się nie dzieje z żyłami i uszczelką ?

    Jak się przetrze to sobie wymienię kabel, mam czarny zderzak więc nie
    przeszkadza mi też niewielkie obcieranie przez kabel, zresztą można
    sobie coś nakleić na zderzak, na przykład kawałek grubej przezroczystej
    folii samoprzylepnej

    > No i czy takie rozwiązanie ma szanse przejść badanie na stacji
    > diagnostycznej ?

    Nie widzę logicznego powodu dla którego diagnosta mógłby coś
    zakwestionować, chyba że trafi się na ograniczonego typa który boi się
    wszystkiego czego nie zna.

    Zresztą gniazdo wcale nie musi być montowane do haka, może być
    gdziekolwiek w okolicy haka.